luni, 30 ianuarie 2012

AMIGURUMI



        Amigurumi este arta japoneza de a croseta animalute mici sau jucarii(personaje din desene,papusi,personaje din jocuri pentru PC etc).De regula obictele sunt crosetate cu piciorus simplu iar randurile nu se unesc(se croseteaza in spirala).Cateodata se foloseste fetrul pentru a realiza ochi,nas,gura etc.

        Pe mine ma incanta la culme aceasta "tehnica"(daca o pot numi asa).Am cautat pe net cateva tutoriale si cateva modele si m-am apucat de treaba.

       Am lucrat acest iepuras cu un fir mediu spre subtire,cu croseta de 2 mm iar rochita am crosetat-o eu(nu era in modelul respectiv)pentru ca mi s-a parut mai draguta asa.In final piesa are aprox 25 cm(incluzand urechiusele).
Celelalte doua amigurumi sunt ciupercuta din jocul copilariei "mario" si una din pasarelele protagoniste ale jocului "angry birds".
Va rog sa lasati comentarii cu parerea voastra si daca doriti link-ul acestor modele...

5 comentarii:

  1. Interesanta denumirea blog-ului tau. Se zice ca atunci cand lucrezi ceva si firul de incurca, te vei mandri cu acel lucru, asadar eu iti doresc ca si cu acest blog sa fie la fel. E un inceput promitator si te felicit pt ceea ce faci si pt imaginatie. Mult spor in toate si pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc pentru incurajari...eu sunt cat se poate de incepatoare in ale crosetatului si nu de putine ori mi s-a incurcat ghemul cand lucram la ceva si de acolo si numele :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci tu le faci,foarte frumoase...ai rabdare...eu vreau sa fac doua bentite crosetate si deja ma dor degetele:))nu am mai crosetat demult...

    RăspundețiȘtergere
  4. It is amazing to see creative blogs from diferant cultures. It never stops the talent, your blog is beautifut and very creative. Thank you for sharing. Greetings from Australia.

    RăspundețiȘtergere
  5. Thank you very much for your appreciation :)

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.