luni, 27 februarie 2012

VINE,VINE PRIMAVARA...

     Joi este 1 MARTIE -prima zi de primvara.Pe toate blogurile de handmade pe care  am navigat erau deja facute pregatirile pentru aceasta zi.
     Plus ca am fost astazi intr-o piata din zona in care locuiesc si era o fata care vindea martisoare handmade.Bineinteles ca nu m-am putut abtine sa nu ma uit si sa nu cumpar cateva din acele minunatii de pe mica ei taraba.
     Oriunde ma uitam...vedeam martisoare asa ca m-am gandit si eu sa incep sa ma pregatesc cu mici atentii pentru persoanele dragi.Asadar am pregatit martisoare din FIMO (gasiti un tutorial - "martisor trandafiras"-la sectiunea tutoriale din meniul de sus),cateva felicitari si martisoare fluturasi pe care le-am crosetat.

        Nu mai ramane decat sa le daruim celor drage cate un martisor in semn de apreciere si afectiune...  

2 comentarii:

  1. Foarte frumoase si delicate, multa munca, vor fi o incantare pt cine le va primi, draga mea. Ti-am pus blogul si la mine...la cat mai multe postari.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru delicatul fluturas mov...un martisor care imi va aduce primavara cit mai repede anul acesta ;).
    O raza de soare trimit si eu spre tine....
    T.

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.