duminică, 25 martie 2012

CATEVA BRODERII


      Incepe sa imi placa din ce in ce mai mult sa brodez pe etamina diverse lucruri cu metoda "punct in cruce".Va prezint cateva broderii recente:

"Vestitorul primaverii"(broderie realizata pentru concursul "primavara" de pe forumul  HOBBY HANDMADE)





 "Mire si mireasa"


"Floare albastra"

    
       Caut un material pe care se poate broda asemanator etaminei(sa aiba "patratelele" de rigoare sau macar sa se vada acestea) insa nu atat de rigida...Daca ma puteti ajuta cu un nume de material va spun "Multumesc!"

4 comentarii:

  1. Ce draguta este buburuza...asta este, nu? Am recunoscut diagrama, o am si eu. Foarte frumoase

    RăspundețiȘtergere
  2. Dap.Buburuza.Ai vazut ca in diagrama mai sunt 2 buburuze la fel de dragute :D...

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place buburuza, ca de, e primavara, hi hi hi

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.