vineri, 23 martie 2012

CEVA FINUT SI DRAGUT


      Ii stiam de mult si de cand i-am vazut prima data m-am gandit :"ce draguti pot sa fie...si ce finuti".Saptamana trecuta am dat iar de ei si nu m-am mai putut abtine,asa ca am comandat 2 perechi(pe verde si pe rosu).Este vorba de niste cercelusi care s-au dovedit a fi de 10 ori mai frumosi decat in poza si mult mai finuti decat imi imaginam.
      Sunt executati prin tehnica numita "frivolite/tatting" si sunt superbi.Astazi au ajuns si i-am si "ridicat" de la posta.Comandasem si un borcanel (adorabil...pe cuvant!) cu pernita pentru ace in care am pus deja atele pentru brodat,acele pentru cusut si forfecuta.
      Am avut parte si de o surpriza...in colet se afla inca o pereche de cercei(lucrati cu aceeasi tehnica) la fel de frumosi...


             Probabil va intrebati de unde ii am....asa-i?Ehhh....O cheama Teodora,este o doamna minunata care face lucruri minunate.Este extrem de talentata,lucreaza frivolite/tatting si nu numai.Va sfatuiesc sa o vizitati pentru ca cine stie de ce pereche de cercelusi va indragostiti...:P
             Pe Teodora o gasiti <<AICI>>       

3 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu spor si sa iasa tot minunatii din degetele tale ;)
    Ma bucur ca ti-a placut si mica surpriza :D...
    Cu tot dragul ....

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, uite cine era fericita posesoare. Sa le folosesti cu drag....multe minuni ies de pe mainile TEODOREI... eu m-am indragostit de paturica ei in culorile bombonelelor.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Teo :)
    Ramona stiu de care zici...de cea inspirata de bombonelele CIP..este foarte frumoasa intr-adevar :)
    Va pup!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.