luni, 30 aprilie 2012

CONCURS

INSPIRATIE


     Am hotarat ca (incepand cu luna mai)in fiecare luna sa organizez cate un mic concurs pentru cei carora le plac astfel de "activitati online".
    Concursul lunii mai are ca tema...inspiratia.Mi s-a intamplat de multe ori sa vad ceva care sa ma lase cu gura cascata si sa ma intreb de unde s-a inspirat,cum i-a venit ideea...si tot asa..Deci va invit sa impartasiti aceste surse de inspiratie:P
    Asadar:
Tema concursului-inspiratia
Regulamentul concursului-poate participa oricine doreste daca posteaza pe blogul sau o postare care sa contina 3 fotografii cu 3 lucruri care ii inspira.
                                      -scrieti in postare "pentru concursul inspiratie" cu un link catre acest blog;pentru a putea participa si alti doritori.
                                      -inscrieti-va linkul cu postarea pentru concurs mai jos,apasand butonul "add your link"
Premiul-consta intr-o bratara si o pereche de cercei lucrate cu tehnica tatting/frivolite:
Durata- 1 mai 2012-30 mai 2012
Desemnarea castigatorului-se va face prin tragere la sorti si va fi postat pe data de 31 mai(asadar nu uitati sa va intoarceti pentru a vedea daca ati castigat)
SUCCES!!!

        Pe mine ma inspira:
                                                                    Culorile
                                                     Diverse lucruri pe care le vad pe net
                                     Lucrurile de zi cu zi(poate banale la prima vedere)din jurul meu
Pe voi ce va inspira?

18 comentarii:

  1. frumoasa provocare, frumos tare si premiul, o sa ma gandesc!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi multumesc mult pentru invitatie!ma voi stradui sa o onorez cat mai curand!:)

    rux:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ghemulet ce provocare frumoasa! :)
    Sper sa fac fata...:)
    Si vreau sa-ti spun ca lucrusoarele pe care le oferi sunt foarte delicate!

    RăspundețiȘtergere
  4. foarte dragut premiul tau, insa eu... nu port asa ceva, deci ar fi pacat sa particip.:)

    dar iti raspund la intrebare: una din sursele mele de inspiratie este blogul Laurei Frunza. este complex, bine structurat, cu informatii utile si idei frumoase.

    in rest, scriu sursa la fiecare postare. daca nu e sursa mentionata, inseamna ca a iesit din imaginatia mea.:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna Ghemulet! E atat de inspirata tema concursului tau incat nu voi sta deoparte! Si probabil ca stii deja, dar simt sa iti impartasesc ca noi venim in concurs (adica eu si Mateiul meu) cu jocurile obisnuite ale cuplului nostru mama-copil. Vom reveni cum se cuvine cu link si toate cele! :) Succes ...si iti multumesc pentru vizita si cuvintele frumoase de pe blogul atelier!
    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  6. Maria te astept impreuna cu Matei...Multumesc si eu.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Atelierul Elenei nu are linkul bun..poate o contactezi sa rezolve problema...
    Eu as vrea sa mult poztarea in celalalt blog si sa-l sterg ... o sa ma sterg si sa ma pun din nou ...sper sa nu fie nicio problema...

    RăspundețiȘtergere
  8. sigure Ramona...Ma "duc" acum la ea pe blog sa ii spun..eu am intrat pe blogul ei direct din lista de bloguri..si chear nu am observat.Ms frumos Ramona.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  9. gata! am raspuns si eu :) Mi-a placut tema concursului! Chiar foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  10. Kadia iti multumesc frumos pentru participare :).Ma bucur ca iti place tema :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc ghemulet :)
    Iata ca m-am inscris si eu cu mare placere. Frumoasa tema :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Veronica iti multumesc si tie si,la fel,iti doresc mult succes :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma inscriu si eu, pentru ca imi place tare mult aceasta tema! Salutari cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  14. Multam' fain...Ghemulet...abia astept sa primesc premiul...va pup

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumim, ghemuletule, pentru concurs, asa am aflat ce ii mai inspira pe unii si pe altii si, cine stie, poate asta ne-a ajutat sa-i si intelegem un pic mai bine. Si fie ca Ramona sa aiba parte de multa bucurie de la premiul tau :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Ramona,Shiroka va mai astept si va multumesc si eu din suflet :).Pupici tuturor

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.