marți, 10 aprilie 2012

CU SIGURANTA...PASIUNE


      Referitor la o postare anterioara,...cred ca am gasit raspunsul:D.Mai ales ca am invatat "miscarea cu acul" :P.
      Va arat ce am lucrat in ultimele zile...


Primul colier(de care sunt foarte mandra):


 Detaliu:
Doua bratari:


 Primul set(cercelusi si bratara)
      Va plac?Mie cu toata modestia imi plac tare mult cum au iesit.Cred ca tatting-ul este o noua pasiune din care ies lucruri foarte frumoase...va dau un pont :nu este greu deloc(desi asa pare la inceput).
      Spor la tot ceea ce faceti va doresc....

7 comentarii:

  1. Pai da, tie ti-e usor sa spui ca nu e greu, dupa ce ai facut minunatiile astea. Am inercat si eu in "tinerete", dar nu s-a lipit de mine. FElicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc..sa sti ca si eu am avut dificultati un pic..importanta este sa gasesti un tutorial explicit si bun...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumoase lucrari.Nu m-as pricepe deloc la asa ceva...:(

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu nu as avea rabdare...sunt foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.