miercuri, 18 aprilie 2012

IUBIM PLANETA ALBASTRA




     Am aflat de pe blogul Ancai ca pe 22 aprilie se sarbatoreste ZIUA PAMANTULUI,iar Little Lucky ne invita sa participam la o colectie de link-uri pe care a deschis-o pe 17 aprilie numita "IUBIM PLANETA ALBASTRA",cu orice postare care are o legatura cu acest subiect:o actiune in natura,o activitate sau un craft cu/din materiale reciclabile,o carte ori o poveste cu aceasta tema,o metoda de reciclare etc.
      Dati-ne idei cum sa fim oameni mai buni si mai atenti cu planeta noastra si cu resursele ei inepuizabile,de care,totusi,ne folosim fara sa ne gandim la consecinte.
       Reamintesc pasii:
-apasa butonul "add your link"
-la URL scrie linkul postarii tale
-la NAME scrie titlul postarii sau o scurta descriere(4-5 cuvinte)
la EMAIL scrie adresa ta de mail.
       De data aceasta va fi o colectie numai de linkuri,fara fotografii.Linkurile vor aparea concomitent pe toate blogurile care gazduiesc aceasta colectie.Colectia se va inchide automat la data de 30 aprile 2012.
        Daca cineva este interesat sa gazduiasca aceasta colectie de linkuri,poate sa acceseze codul potrivit blogului sau apasand pe linkul de sub colectie(Get the InLinkz code)




4 comentarii:

  1. Un gand tare frumos!!!!
    Felicitari pentru organizatori dar si participanti!
    O zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Corina...si eu am admirat demersul organizatoarei...

    RăspundețiȘtergere
  3. da...chear asa este :)..dar ms frumos ca eu de la tine am preluat colectia :P

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.