marți, 24 aprilie 2012

PRIMA PROVOCARE SCARPPER


       Am hotarat sa particip la cea de-a 25-a(dar prima pentru mine) provocare propusa de Scrapper in Romania.
Tema?EXOTIC :D
       Am avut de ales intr-e 3 scheme de culori din care trebuia sa alegem una si sa o combinam cu un element exotic..
       Eu am ales alb.negru,verde si roz(dragon fruit);iar ca element exotic am ales pasarea colibri..
       Acestea fiind spuse.am realizat o broderie pe etamina


        Are verde,are alb,are negru si are roz...tanaaaaa:

   

8 comentarii:

  1. vaaaaai ce frumos:D (si mie tot combinatia aceea mi-a placut cel mai mult;))!
    Eu nu stiu unde se mai gaseste etamina - e cumva si pe net?:)

    Bafta la provocare si bun venit!!;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Da...se gaseste si pe net dar si la mercerii se mai gaseste..
    Multumesc frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt Patrisia.
    Ce frumos ai cusut pasarica aia.
    Si eu vreau sa invat dar cand cresc si am 10 ani.
    Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. ce dragut Patrisia...multumesc de comentariu..si abea astept sa vad cosi..sa nu uiti sa ne arati :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoasa pasarica ta :) si in general imi place tot ansamblu.
    Bafta la provocare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari! Succes la prima provocare!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.