joi, 5 aprilie 2012

SIMPLA CURIOZITATE SAU VIITOARE PASIUNE?


    Eu una nu sunt de acord ca trebuie sa sti o singura indeletnicire sau,in cazul lucrului de mana,sa lucrezi cu doar o anumita tehnica si sa te dezvolti doar intr-o anumita directie.
    Sunt de parere ca in viata si in general,cu cat sti sa faci mai multe lucruri,cu atat iti va fi mai usor...
    Prima data am vazut tehnica "tatting/frivolite" pe forumul hobby handmade .De la inceput mi s-a parut extraordinar de frumoasa dar si extraordinar de complicata.
    Dupa cateva sfaturi date de doamnele de pe forum care se ocupa cu asa ceva si dupa ce am urmarit un tutorial pe yotube,am hotarat sa incerc "needle tatting"-tatting cu acul.
    Ac special nu aveam(din cate am inteles trebuie sa fie lung de aprox 12 cm) asa ca am incercat cu un ac de cusut obisnuit caruia i-am taiat si pilit varful,iar ata cu care am inceput era un pic mai groasa decat cea de cusut si mai rezistenta.
Primul rezultat a fost dezastruos:
Apoi din ce in ce mai putin dezastruos:

     Nu am avut nici ustensilele adecvate ca sa zic asa.Doamna minunata de care va ziceam intr-o postare anterioara(pe numele ei Teodora ) s-a oferit sa imi trimita un ac special si cateva (asa spunea ea:P) fire de ata potrivite pentru tatting.
     Insa mi-a trimis o gramada(asa zic eu :P) de ate de culori diferite,care sa imi ajunga muuult timp.
Multumesc Teo pentru ajutor si sustinere :)

       Aici va arat diferenta dintr-e acul adecvat(cel lung) si cel cu care am incercat eu sa lucrez(cel scurt)....se cunoaste asa-i?
      Va tin la curent cu progresul in needle tatting si va salut calduros....
P.S.Am primit tot de la Teo si o carticica cu diagrame "punct in cruce" pentru broderie (a!si am primit si un inel suuuper dragut..de care va povestesc altadata) si voi face poze la fiecare model  si le voi posta ca sa aveti si voi parte de ele.

7 comentarii:

  1. foarte interesant:)! abia astept sa vadce vei lucra:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Alexandra, iti doresc spor si cit mai multa creativitate in tatting.
    Pup cu drag.
    "Teo" ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Orice inceput este mai greu!!Dar tu ai reusit de la inceput!Imi place perseverenta ta!La cat mai multe lucrari frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ela te pup...multumesc de incurajari

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.