sâmbătă, 28 aprilie 2012

TATTING CU NAVETA


        Am primit de la Teo o minunata naveta pentru tatting...Am hotarat sa invat lucrul cu naveta pentru ca mi se pare ca produsul final este mult mai continuu (lucrat cu aceasta ustensila)fata de lucrul cu acul...sa nu vorbesc mult:proiectele lucrate cu naveta(suveicuta) sunt muuult mai frumoase.
        Am analizat astazi ce mi s-ar potrivi cel mai bine mie...acul sau naveta!?!..am gasit cate 2 avantaje si cate 2 dezavantaje amandurora:
          Cu toate astea cred ca m-am indragostit de Lizuca(prima mea naveta) si cred ca lucrul cu ea este mai ok fata de cel cu acul...Voi ce spuneti...

4 comentarii:

  1. foooarte interesant:D
    imi place cum ti-a iesit:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-ti traiasca "Lizuca" si sa te plimbe prin "Dumbrava minunata" a tattingului tot restul vietii ;).
    La dezavantajele suveicii eu as pune : se repara foarte incet greselile, nod cu nod in sens invers :D

    RăspundețiȘtergere
  3. da...am patit asta...ai mare dreptate..am omis-o :(..cert este ca lizuca este prietena mea :)
    Multumesc Teo :)

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.