miercuri, 23 mai 2012

ASA DA! :D


          Nu este acelas model se semn de carte ca cel prezentat anterior(si care nu a fost pe placul meu)insa cred ca din punct de vedere tehnic este lucrat muuult mai corect decat cel anterior.
           Pe forumul hobby-handmade se organizeaza un schimb de semne de carte(in caz ca va intrebati ce este cu nevoia mea de a lucra asemenea obiecte si de a le face cat mai corect) iar cel pentru perechea mea este acesta:
                Am mai lucrat extra inca un semn de carte(de a carui culoare m-am indragostit).

              O pereche de cercelusi care au aceeasi culoare ca semnul de mai sus).
                Toate lucrate cu tehnica tatting de care m-am indragostit si pentru care mi-as dori din suflet sa am mai mult timp....
                O zi buna sa aveti!

13 comentarii:

  1. Wow!! Dar stiu ca ai lucrat:D si au iesit super fain:D!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase,si asa finute...
    Ca model imi plac amandoua,dar ca si culoare tot turcoazul imi place mai mult:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Alexuta, dar tu perseverezi nu gluma!!! Toate sunt foarte frumoase, esti o experta deja in tatting!!! Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Copilarm-iti multumesc frumos pt cuvintele frumoase

    Anca-si mie imi place culoarea la nebunie :)

    Gaby-Multumesc de incurajari :)

    RăspundețiȘtergere
  5. impecabil!

    o sugestie de prezentare, sa le fotografiezi pe un fond uni.

    RăspundețiȘtergere
  6. Elena multumesc pentru sfat.Il voi aplica :)

    RăspundețiȘtergere
  7. si eu m-am indragostit de culoarea lui! E superba!

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu m-am indragostit de culoarea lui! E superba!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt asa de frumoase!! ...imi plac tare mult simetria modelelor si eleganta care le-o ofera aceste modele. Culorile alese sunt minunate, vesele, varatice, solare! Vei bucura cu siguranta in jurul tau cu creatiile tale deosebite! Te imbratisez cu drag! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Maria iti multumesc pentru cuvintele frumoase.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt superbe. Foarte interesanta tehnica aceasta.

    RăspundețiȘtergere
  12. Dana multumesc de compliment si de vizita...

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.