sâmbătă, 5 mai 2012

ASA NU!


       Va arat prima mea incercare(care din punctul meu de vedere a dat gres) de a face un semn de carte :).De facut l-am facut insa arata foarte urat pentru ca pur si simplu am "orbit".Nu stiu ce m-a apucat ca in loc sa ascund nodurile ce unesc cele doua bucatele de model...eu le-am taiat cu forfecuta cat de scurt am putut si asa le-am lasat(oricum acum nu am ce sa le mai fac)
      Asta ca sa vedeti un exemplu de "asa NU!"..peste cateva zile va voi prezenta si exemplul "asa Da!".Din greseli invatam insa asta este o gresala stupida...vorbim peste cateva zile :P cand sper sa o repar(hihi).
    P.S. Nu uitati de CONCURSUL LUNII MAI

12 comentarii:

  1. Eu nu vad nici o greseala si nici macar un nod dar doua despre care zici tu!? :))
    Imi place tare mult culoarea pe care ai folosit-o.
    Sa ai spor la cea pe care zici ca o aduci reparata!!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-amm cautat si eu un "nod in papura", ba chiar doua, :D si n-am gasit nimic, insa iti dau crezare si astept sa fii si tu multumita de creatia ta ca sa ne bucuram impreuna! :)) Spor la lucru!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumos...ce sa va zic...am facut poza mai "de la distanta" :)))ca sa nu se vada :P..Multumesc frumos pentru incurajari :)

    RăspundețiȘtergere
  4. E buna autocritica, este constructiva...la cat de perseverenta te vad o sa reusesti sigur...bv ....o sa particip la concursul tau cu siguranta...

    RăspundețiȘtergere
  5. Si mie imi place tare mult,si nu vad nici o greseala...e asa finut:)

    RăspundețiȘtergere
  6. ce dragute sunteeeti...va multumesc frumos pt cuvintele frumoase.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. este foarte frumos si delicat, mi-ar placea sa invat asta!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Elena..sa sti ca nu este atat de greu pe cat pare si odata ce te prinde...nu te mai lasa aceasta tehnica :P

    RăspundețiȘtergere
  9. Ghemuletule nu ma pricep deloc cu linkurile la concursul tau.Vad ca s-au inscris acolo fetele si apar frumos toate trei dar eu nu stiu sa fac.Vreau sa-ti spun ca nu ma pricep decat sa fac postari :((
    Desi mi-ar place sa fac multe lucruri pe blog nu pot din cauza tehnologiei la care nu ma pricep.:(
    Dar o sa ma pregatesc sa fac postarea cu aceasta tema :)
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  10. Corina ti-am mai lasat pe blog niste informatii si sper sa te descurci daca nu vedem noi cum facem .Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu se vad greselile dar si din greseli invatam,nu?Tu ai progresat muuult intr-un timp scurt asa ca,aplauze!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ela iti multumesc frumos..esti tare draguta :)

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.