luni, 4 iunie 2012

CONCURS

PERFECT SKY




       M-am gandit bine ce tema sa va propun pentru concursul lunii iunie.A trebuit sa aleg intr-e o tema legata de ziua copilului si..altceva...Am ales altceva.
       Inspirata fiind de "cerul perfect" pe care vi l-am prezentat(in viziunea mea) in postarea anterioara...am decis ca aceasta sa fie tema concursului lunii iunie.
         Ganditi-va ca luna iunie este prima luna din vara(dap...a inceput vara).Cum arata pentru voi un cer perfect?Eu l-am vazut senin,curat dar si "pictat" cu cativa norisori pentru ca deh...este vara si ne trebuie un pic de umbra...altfel ne topim :P


        Asadar:


Tema concursului-perfect sky/cerul perfect
Regulamentul concursului-poate participa oricine doreste daca publica pe blogul sau o postare cu un obiect realizat manual(decoratie,felicitare,bijuterie,accesoriu,desen etc) in care sa se regaseasca "cerul perfect" al acestuia
                                      -scrieti in postare "pentru concursul perfect sky" cu un link catre acest blog;pentru a putea participa si alti doritori.
                                      -inscrieti-va linkul cu postarea pentru concurs mai jos,apasand butonul "add your link"
Premiul-consta intr-o bratara si un semn de carte ale caror modele si culori le veti afla la extragerea castigatorului...deci va fi o SURPRIZA!! :)
Extragerea-se va face prin tragere la sorti si va fi publicata pe data de 30 iunie(deci nu uitati sa va intoarceti pentru a vedea daca ati castigat).


BAFTA TUTUROR!

11 comentarii:

  1. Am venit si eu, cu cerul meu perfect, care musai trebuie sa fie in contrast cu o floare...de data asta, floare de mac...Felicitari, frumoasa idee!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari tie...frumos cerul tau :P...Iti urez succes si multumesc ca ai participat :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place concursul,sper sa reusesc sa fac si eu ceva:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Anca te astept cu mare drag

    Rux bine ai venit draga mea

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu...intr-un sfarsit...caci aveam atatea idei!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am aparut si eu,sper sa ma primesti si cu cerul mau, nu tocmai perfect:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Oana,Anca...bun venit si multa multa bafta va doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Am venit si eu sa va arat cerul meu perfect....acolo unde este iubirea mea este totul perfect...va pup

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.