miercuri, 27 iunie 2012

GRECIA

             Cu scuzele de rigoare ma alatur si eu cu mare intarziere concursului organizat de Florentina pe blogul sau.Ea ne invita sa creem ceva care are ca tema de plecare....Grecia.Sincer am stat un pic pe ganduri si din idee in idee(ca albinuta din floare in floare :P ) am ajuns la o "imagine" pe care am cusut-o punct cruce pe etamina:
             
                  Este vorba de un castel de nisip aflat pe o mica insula in mijlocul Marii Mediterane...de care stiu  doar pescarusii.....si eu :D....Cine vrea sa stea in el?Stati linistit ca este destul de rezistent si nu se va faramita subt valuri :D .....

8 comentarii:

  1. Imi place ideea! Si eu vreau sa ma plimb cu barca in jurul lui... Bafta la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  2. Rux,Florentina va multumesc frumoooos....:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah! Cata migala! Mereu ma uimesti cu minunatiile tale! Succes in concurs si ma bucur sa-ti fiu si eu alaturi! :)
    Cu drag, Maria

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos, vreau si eu in nisip! O vara plina de rasete cristaline!

    RăspundețiȘtergere
  5. Maria,Monica va multumesc frumos de vizita si pentru cuvin tele frumoase.....o vara frumoasa si voua va doresc :)

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.