miercuri, 11 iulie 2012

CONCURS

PETS OR FRIENDS?




   
         Sunt loiali,nu ma judeca(desii ochii lor ascund uneori dezaprobari si intelepciune),nu ma vand,nu ma barfesc,se bucura mereu atunci cand ma vad(si stiu sigur ca nu se prefac),ma asculta intotdeauna,ma iubesc neconditionat....sunt prietenii mei...nu animale de companie.
             Iata cativa dintr-e ei:


                                                                    Guru-cel intelept
                                                                   Spic-cel nazdravan
                                                                   Nasturel-cel echilibrat

           Deoarece am intarziat cumplit cu lansarea concursului din luna iulie am decis ca acesta sa fie unul mai...personal.
          Tema concursului -"Pets or friends?"
          Conditii de participare-Postati pe blogul dvs cateva poze cu pretenii/prietenul dvs. si spuneti-ne cate ceva despre ei.Daca nu aveti un prieten sau un animal de companie..spuneti-ne cam ce ati fi vrut sa aveti.Nu uitati sa scrieti in postare "Pentru pets or firends" cu un link catre acest blog(cine stie cine mai doreste sa participe :P ).Inscrieti linkul postarii apasand butonul "add your link" de mai jos.
           Durata concursului-12-28 iulie(pe 29 se va face extragerea prin Random.org).
           Premiul - consta intr-un set de 4 suporturi crosetate pentru pahare ca cel din postarea anterioara :)






Bafta tuturor!



12 comentarii:

  1. La mine in curte vietuiesc in buna intelegere doi catei si o pisica; astazi ma laud cu Cati, ajutor de nadejde in ale handmade-ului...

    RăspundețiȘtergere
  2. weeeeeeeeeeeee!!!!!!!! (:D)ce tema faina - zic si Dodo si testoasele:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Rux te astept sa ne vorbesti despre prietenii tai

    Florentina un ajutor de invidiat pisicuta ta

    RăspundețiȘtergere
  4. si mie imi place tema! abia astept sa povestesc de noua mea minune si cei doi motani nazdravani!

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am uitat! Doar n-am avut inca timp sa caut acele anumite poze. Intre timp te astepta un premiu la mine pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu reusesc sa inscriu linkul, nu stiu de ce. oricum articolasul e aici: http://kadiasfood.wordpress.com/2012/07/24/trei-blanite-colorate/

    RăspundețiȘtergere
  7. ai reusit pt ca l-am vazut si imi plac pisicutele tale suuuper mult.

    RăspundețiȘtergere
  8. Iata-i si pe ai mei draguti:D Si am prins si un numar care imi place:D

    RăspundețiȘtergere
  9. +)()...Multumesc de participare Draga Rux

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce rau imi pare ca nu am participat, mi se pare asa de frumos ca ne faci sa ne mandrim si sa vorbimm de prietenii nostri!

    RăspundețiȘtergere
  11. Anca...Chiar daca nu mai este concursul..poti face o postare pe blogul tau si sa ne lasi un link sa citim si noi despre prietenii tai.

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.