sâmbătă, 21 iulie 2012

LEAPSA


        Am primit de la Rux si de la Kadia o ..leapsa (a fost dragut sincer pt ca nu am mai primit pana acuma :D ) care are regulamentul urmator:
1. Posteaza imaginea Liebster Blog Award
2. Spune 11 lucruri despre tine.
3. Raspunde la intrebările adresate de cel care te-a nominalizat si formulează un set nou de 11 intrebari pentru cei pe care ii nominalizezi.
4. Nominalizeaza 11 persoane (+ link) care sa realizeze acest tag.
5. Mergi pe pagina lor si anunta-i.
6. Nu da tag-ul inapoi!


Si acum :


1.Imaginea Liebster Blog Award
2.Spun 11 lucrui despre mine:
      - port ochelari de vedere :D
      - cand voi avea bani muuulti voi deschide un adapost pentru catei
      - cand voi avea bani muuulti imi voi face o casa de copii privata unde copii vor putea invata si vor fi incurajati sa urmeze facultati si vor fi ajutati sa isi gaseasca locuri de munca(abea apoi vor fi lasati sa plece)
      - nu imi plac oamenii nesimtiti
      - am 11 caini si jumatate(unul este micut)
      - am un al doilea prenume.
      - am botezat un catel in memoria altuia :(
      - am citi de nenumarate ori "La Medeleni" si nu m-am plictisit
      - am luat permisul de conducere din a doua incercare
    - acum 2 zile am tras pentru prima data cu arma(de vanatoare...nu cred ca se va mai intampla:D )
      - ma enervez destul de repede.

3.a).Raspund la intrebarile lui Rux:

1. Scrii aplecat spre stanga, spre dreapta, sau drept ?
-scriu spre stanga
2. Care este jocul preferat al copilariei tale?
-cred ca sticluta cu otrava
3.Daca ne-am juca TOMAPANT (tari- orase- munti- ape- plante- animale – nume si t de la total, care nu se pune in cazul de fata).. ce ai completa la fiecare categorie (mai putin total se intelege:P) folosind prima litera a prenumelui tau?
- Anglia-Amsterdam-Alpi-Arin-Arici-Alex.
4. Ce carte ti-ar placea sa “regizezi” sau sa transformi in roman grafic (manga, benzi desenate) si de ce?
-"Aventurile lui Tom Sawyer" si le-as transforma in benzi desenate ca sa ma amuz de ce fete as putea sa fac personajelor :))
5. Care este desertul tau preferat ? (poti pune si reteta:P)
-cataiful(fara frisca)...din pacate nu stiu reteta :(
6. In ce perioada ai calatori cu masina timpului prima data si de ce?
-inapoi in trecut ca sa repar unele greseli pe care le-am facut
7. Daca ar fi sa primesti o jucarie/joc de ziua ta, ce ti-ai dori?
-un playstation portabil :D
 8.Care este desenul animat (anime) preferat – spune-ne doua cuvinte despre el!
-uffff destul de greu...cred ca as alege un anime: NANA .Mi se pare super tare desenata(nana cea rebela) si povestea nu v-o spun ca sa vedeti desenul(este foarte tare) :P
10. Ce ti-ar fi placut sa inventezi si de ce?
-masina timpului :P ,ca sa imi repar din greseli si sa fac altele noi :)))
11.  Daca intr-o zi ti-ai da seama ca iti poti schimba viata asa cum iti doresti si ai fi liber(a) sa faci ce vrei, care ar fi primul lucru pe care l-ai face?
-as pleca in lume


3.b).Raspund la intrebarile Kadiei

1. care este cea mai veche amintire pe care credeti ca o aveti?
-cheia de la casa ..una patratoasa
2. primesti ca premiu o invitatie la cina cu un scriitor contemporan, pe cine ati alege si de ce?
-o refuz politicos,ca sa nu ma fac de ras
3. ce alegeti intr-o slujba cu orar fix si venit constant, dar sigur si o slujba cu orar neprevazut, riscuri mari, dar foarte banoasa?
-cred ca riscuri mari,cu orar neprevazut si banoasa(Ca sa evitam monotonia zic)
4. daca v-ati intoarce la 18 ani, ati alege acelasi drum in viata (aceeasi facultate, slujba)?
-Nu!
5. care credeti ca a fost cea mai proasta decizie din viata voastra de pana acum si cum ati schimba-o acum?
-mai toate au fost cam prostovane(ma rog,deciziile importante)  si nu mai am cum sa le schimb ;P
6. aveti de ales intre a merge la un concert sau a petrece o seara intr-un apartament in hotel de 5 stele. Ce alegeti si de ce?
-as merge la concert daca ar fi unul bun.De ce?Pai la tv ma pot uita si de acasa...nu trebuie camera de 5 stelute ;P
7. Intr-un film cu Demi Moore si Robert Redford (Indecent Proposal, 1993) o femeie casatorita primeste o oferta de a petrece noaptea cu un barbat pentru 1.000.000 de dolari, ati accepta? Respectiv, v-ati lasa sotia sa accepte?
-Nu cred!
8. partenerul de vis este ambitios sau bland?
-este de vis :P(putin din amandoua)
9. ce defect uman va deranjeaza cel mai mult?
-fara doar si poate NESIMTIREA
10. Unde ati prefera sa locuiti la bloc sau la casa? Motivati alegerea.
-la casa(pt ca stau la casa de cand ma stiu si imi place casa pe pamant nu casa pe casa :P )
11. Care este ultima carte citita care v-a placut?
-The sunflower(floarea soarelui)


3.c).Formulez 11 intrebari pentru cei carora le predau leapsa.Acestea sunt:
1.Mare sau munte?De ce?
2.Impartaseste cu noi un secret(nu zicem la nimeni)...
3.Care este cel mai mare atu al tau?
4.Caine,pisica sau soricel?
5.Care ar fi cel mai neobisnuit(pentru tine) mijloc de transport cu care ai calatorit?
6.Alege unul din cuvintele : "fericit","bogat","obisnuit","special","original".Motiveaza alegerea.
7.Cel mai tare loc pe care l-ai vizitat(pune si o poza daca doresti) este...?
8.Mana dreapta sau mana stanga?
9.Scrsoare sau email?
10.Preferi traditia sau inovatia?Sau le combini?
11.Sarbatoarea preferata este...?

4.Nominalizez 11 persoane(+LINK) carora le predau leapsa:

5.Ma duc sa ii anunt
6.Nu dau tagul inapoi.


Gata!



5 comentarii:

  1. :D!!! cand vom fi bogate clar vom face multi catelusi fericiti (si cred eu si alte animalute fara casa).

    apropo de sticluta... stii cat m-am gandit la jocul asta cand am completat acum cateva zile lista cu jocuri??:))

    mi-a placut foarte mult sa citesc ce ai scris!!
    pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms.frumos Rux...Pupicei si ms frumos de leapsa...m-ia placut

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce-ti fac eu tie...pai e de scris nu gluma...stai sa adorm fetele si sa imi fac de cap pe net :D merci

    RăspundețiȘtergere
  4. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai bine mai tarziu decat niciodata: http://handmadeincovasna.blogspot.ro/2012/08/restante.html
    Multumesc pentru premiu!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.