luni, 9 iulie 2012

ROMANICA ESTE IN FLACARI!!!


        Am primit confirmarea raspandirii caniculei in toata tara de la fetele de pe forum .Dap...asa este in toata tara.Aerul conditionat da dureri de cap,ventilatorul electric da dureri de urechi si dinti...voi cum va racoriti(nup...limonada nu functioneaza)?
         Apropo de limonada,va arat ce am lucrat acum 2 zile....este vorba de un set crosetat format din 4 suporturi pentru pahare(cu limonada daca vreti voi....cu pepsi rece aleg eu :P ).
         Nu va zic ca de cand cu tatting-ul am uitat sa tin croseta in mana...bineinteles ca mica "amnezie" nu a durat mult si mi-au revenit pasii indeletnicirii crosetatului in minte(la fel ca mersul pe bicicleta...nu se uita niciodata):P.

                    Va plac?

7 comentarii:

  1. aaa... ai poate o achema??multumesc
    mie iar mi s-a stricat leptopul si poate ma apuc sa fac si eu:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Te felicita ca stii sa crosetezi, imi place modelul, superbe stelute ...dar sa nu te superi pe mine dupa parerea mea combinatia de culori nu pune in valoare modelul...sper sa nu te superi, iar daca cumva te superi te pup pe nasuc

    RăspundețiȘtergere
  3. Anca gasesti tutorialul aici:

    http://www.youtube.com/watch?v=x_vMJWWgyJo

    (da tu copy/paste la link)



    Ramona nu este bai doar ca nu aveam altceva...firele sunt destul de subtirele si nu aveam alte culori sincera sa fiu...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Stai linistita ca mi=am inchipuit ca asa este

    RăspundețiȘtergere
  5. http://copilarim.blogspot.ro/2012/07/blog-award-de-la-miruniky.html
    sa ne amuzam zic... :D

    RăspundețiȘtergere
  6. da, imi plac, sunt frumoase! Spor si spor in tot ce faci!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.