vineri, 10 august 2012

CU ...BICICLETA :D


         Nu am mai postat nimic in ultima vreme din cauza lipsei de timp(din acelas motiv nu va exista niciun concurs pentru luna august :( ) insa acum 2 zile m-am apucat de brodat altceva decat punct cruce...in final  a iesit o perinita pentru ace.
       Sunt foarte mandra de ea asa ca am plimbat-o cu bicicleta :) prin curte...si da...i-a placut tare mult :P.
       Pentru prima data am folosit un gherghef care mi s-a parut foarte util,desi aveam o "repulsie" pentru acest instrument(habar nu am de ce) si un tip de "panza" care se topeste in apa...panza m-a ajutat mult astfel am desenat fluturasul pe ea si am suprapus-o pe material,am fixat bine si am cusut peste..dupa ce am bagat lucrul in apa panza s-a topit lasand astfel broderia pe bucata  de material.
       In final arata asa:


        Am uitat sa va spun..insa va spun acum...acum cateva saptamani Rux m-ia propus sa realizez un mic tutorial tatting  pentru revista Atelierul....Bineinteles ca am acceptat si atat cat m-am priceput sa explic si sa arat in cateva imagini...l-am facut..il puteti citi  AICI .Multumesc Rux.

5 comentarii:

  1. Panza care se topeste :O!!!
    Vai dar pernuta e atat de frumoasa... si broderia.. si craitele <3!!!
    Cat despre tutorial e superb si a placut foarte mult:D!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari pentru creatie, dar si pentru tutorial!E fantastic si te felicit pentru asa o realizare! La cat mai multe tutoriale publicate! Sper ca aplauzele noastre se aud pana la tine! :D
    Cu drag, Maria si Matei

    RăspundețiȘtergere
  3. Rux,Maria va pup si multumesc frumos pentru cuvintele frumoase

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac la nebunie, fluturele si bicicleta!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.