joi, 27 septembrie 2012

CARTE POSTALA

              Nu pot sa zic decat ca aceasta piesa m-a dus cu gandul in vremuri mai trecute cand inca se trimiteau carti postale...un pic de intoarcere in timp nu strica nimanui pana la urma...
              Pe Tomnarella se desfasoara un schumb numit "NASTUREL"....iar ca obiect de schimb este o carte postala realizata in orice tehnica dorim noi dar care sa aiba obligatoriu cel putin un nasturel.Eu am folosit 4 nasturei ca sa ascund un mic defect datorat unei mici neatentii din partea mea. 
               Cartea mea postala este una brodata(deh....fac si eu ce stiu...cat de cat :P ) cu punct in urma acului,punct francez si punct de margareta(preferatul meu):


11 comentarii:

  1. Vai ce minunatie ai facut!!!!!:D superba:D!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai cât e de frumoasăăăă!!! Ai cumva mâini fermecate?

    RăspundețiȘtergere
  3. Stii sa cosi frumos si e bine sa faci ce stii mai bine.Mama mea cosea si ea ca tine si stiu si eu dar nu am mai cusut de mult timp ceva.pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Rux multumesc frumos...esti o draguta ca intotdeauna

    Floridemandarin iti multumesc frumos si tie :P....eeeee daca as fi avut eu maini fermecate..as face numai frumuseti....aceasta este...o incercare sa zicem :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Angi iti multumesc frumos ...Pupici si de la mine

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu ma pricep prea bine la puncte,dar ti-a iesit o lucrare superbaaa,am ramas "tablou" cand am vazut-o pe fb.Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc de vizita Geanina...Pupici

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.