joi, 13 septembrie 2012

UN FIR DE ATA....

             Dupa fiecare "chestie" pe care o fac,sau vad(in special tatting),ma minunez de ce poate sa iasa dintr-un simplu fir de ata(fie colorat,fie negru/alb)...Nenea/tantii care a "inventat" tattingul trebuie sa fi fost foooarte inspirat;iar cei care "inventeaza" modele noi mi se par aproape la fel de inspirati...Mie imi este greu sa urmaresc un model dar sa "inventez" unul :)) .Utila aceasta materie prima numita ata/fir etc.
             Aseara am "invartit" un pic un fir nou care accesorizat cu cateva mergelute de nisip negre,s-a transformat intr-un colier..Frumos sau urat...va las pe voi sa decideti:

3 comentarii:

  1. Bună Ghemuleț! Te invit la un premiu de blog! Intră pe http://floridemandarin.wordpress.com/2012/09/13/premiu-de-blog/ și vei vedea invitația! Îmi place tare mult blogul tău, și creațiile tale!

    RăspundețiȘtergere
  2. Elena multumesc

    Floridemandarin imi pare bine sa te "cunosc" si multumesc de vizita

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.