sâmbătă, 22 septembrie 2012

UN FORUM...NOU

             O buna prietena care desi virtuala,imi este foarte apropiata, si-a deschis un forum nou...propriul sau forum.Cate din noi nu stiu cum este sa "iti deschizi" ceva nou..fie blog,pagina web,magazin online,sau ...forum si sa ai emotiile inceputului?...Oare veti primii vizite,comentarii,aprecieri,membrii noi?Toti trecem prin asta....Va dati seama ca imediat m-am inscris si,desi este la inceput,Teo si forumul ei ne intampina la un frumos schimb cu numele de "Nasturel" ...daca sunteti curiosi vizitati si voi noul forum...

Forumul il gasiti  AICI




4 comentarii:

  1. Multumesc, Alexuta , pentru cuvintele frumoase . Si pentru reclama ;)
    Iti imaginezi ca INCA nu am apucat sa pun anuntul pe FB sau pe blog ? :)) ca sa vezi cum e cu inceputurile noi ;)
    Inca un "multumesc" si o imbratisare !
    Teodora.

    RăspundețiȘtergere
  2. Lasa ca ai tu timp....asa-s inceputurile insa ai sa iti amintesti de ele zambind :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am sa ma inscriu si eu pe forumul prietenei tale,Teo.
    M-am uitat putin...Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Angi te asteptam...atmosfera este suuuper si prieteniile se leaga repede de tot...

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.