joi, 11 octombrie 2012

COLIER TATTING

             Vin si eu sa va arat un pic de.......tatting de data aceasta(credeati ca iar cos???).Este vorba de un colier pe care l-am lucrat zilele trecute din fir de bumbac,cu margelute de nisip albe de 2mm.Firul l-am primit de ziua mea in dar de la prietena mea Teo si nu facusem chiar nimic cu el...pana acum :D.
              Imi place mult cum se lucreaza si imi place  mult si culoarea.Pentru prima oara am zis sa folosesc incuietoare toggle.Fiind tarziu cand m-am apucat sa montez inchiderea la colier,eram destul de nauca si pur si simplu nu imi dadeam seama cum functioneaza toggle-ul asta :)).M-am uitat la un colier pe care l-am primit tot de la Teo si tot de ziua mea:D  si stiam ca are tot inchidere toggle...pana la urma am reusit :D .


               Colierul este de vanzare si il gasiti AICI

   

6 comentarii:

  1. Ești uimitoare! Nu pot înțelege cum poți face asemenea frumuseți!

    RăspundețiȘtergere
  2. Esti tu prea buna draga mea ;) .Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place mult colierul.As vrea sa incerc si eu tatting intr-o zi dar incep cu cercei ,ca sunt mai mici.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc Angi...sa sti ca si eu tot cu motive mici din care se puteau face cercelusi am inceput ;)

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.