marți, 16 octombrie 2012

TOAMNA DIN CUTIE SI PERNUTA DE VIS

              Pe Tomnarella se desfasoara un concurs si un schimb de pernute de ace...Am lucrat si eu pentru acestea cate ceva.
              Pentru concurs am brodat marginea unei cutii din panusi de porumb pe care am umplut-o cu...nuci(bineinteles ca se pot adaposti si ghemulete sau dulci nimicuri acolo...)


               Schimbul consta intr-o pernuta de ace pe care o trimiti unei persoane indicate de administratorul forumului....ideea este ca sti cui trimiti insa nu sti de la cine primesti....pentru perechea mea am cusut imaginea unei fetite ce coase pe un balansoar..am cusut de asemenea de jur imprejur margelute de nisip de 4 mm de culoare verde inchis si am atasat si o forfecuta haioasa in forma de elefantel(sau elefentica ca este rozalie)...ca sa o aiba mereu la indemana...


            Sper sa placa perechii mele....

8 comentarii:

  1. foarte frumos ,interesant si creativ!!!Te poti inscrie pe blogul meu?????

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos...am sa intru sa vad despre ce este vorba :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Place,placeee...si are si o forfecuta haioasa!Oare cine e norocoasa?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce fain!!! Felicitari! o sa placa desigur destinatarei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce cutie frumoasă!!!Cum ai făcut-o? Am spus eu că ai mâini fermecate!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumoase lucruri ai facut.Imi place mult ce ai cusut si imi plac sicutiile din panusi .Tu le faci? Eu am lucrat din panusi numai rogojina (covoras) de sters pantofii,cand eram pe la gimnaziu..Eu astazi m-am inregistrat pe Tomnarella ,dar nu am avut timp sa vad ce e pe acolo.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Angi mi-as dori sa stiu sa fac asa ceva...insa nu..nu este facuta de mine..dar clar este pe lista "de invatat pe viitor" ... cum iti faci timp te asteptam sa te prezinti..avem de invatat de la tine...si are si topic de reciclaje..specialitatea ta :P

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.