sâmbătă, 20 octombrie 2012

TOAMNA VS. PRIMAVARA

                 TOAMNA-Pe blogul  Elenei se desfasoara un concurs de pictat ...pietre.Destul de neobisnuit asa-i?.Pe cat este de neobisnuit(pentru mine cel putin) materialul pe care trebuie sa pictam/desenam/coloram...pe atat de creativ s-a dovedit a fi pentru participantele la concurs..
                  Va recomand sa intrati si sa vedeti cu ochii vostrii cratiile...Concursul se desfosoara AICI .In caz ca va intrebati...da...particip si eu...cu o "creatie" puerila insa care a adus zambetul pe buze celor din jur care au vazut-o...bineinteles ca dupa...au ras cu gura pana la urechi...Eu am desenat un copac "despuiat" de toamna care a venit....


                      PRIMAVARA-Pentru ca in ultimul timp am tot facut pernute de ace(nu...nici una nu este pentru mine..ce ..credeati ca am atatea ace??? :)) )..am mai facut una un pic  mai primavaratica... ..floricele,turturele....stiti voi cum este primavara.....vie ;) 
                       Eu sper sa fie ultima...sa mai fac si altceva...insa cine stie...in afara de primavara mai sunt totusi 3 anotimpuri :))))


8 comentarii:

  1. Alexandra sa stii ca e foarte faina piatra:D!!! Eu mai am putin de asteptat sa imi vina materia prima.;))
    bafta:D

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi place foarte mult, este simplu dar sugestiv, iar decorul cu frunze este perfect, multumesc alexandra!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Rux am cautat-o intr-un maldare de pietre si mi s-a parut cea mai plata...insa am intors-o si era si mai plata si mai alba..asa ca am nimerit-o..

    RăspundețiȘtergere
  4. Elena multumesc frumos draga meaaa... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. M-ai facut sa zambesc, asa ca piatra ta desenata nu trece neobservata. Esti plina de fantezie,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Silvia ma super bucur daca am reusit asta :D ...macar face lumea sa zambeasca....am lasat-o in locul in care am pozat-o ca sa zambeasca toata lumea acre o vede

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.