miercuri, 28 noiembrie 2012

DECORATIUNE CU....SURPRIZE

        Pe Tomnarella se desfasoara un schimb/concurs cu tema Craciunului...Pentru aceasta am facut o decoratiune cu ...surprize :D .
        Am vazut acest tip/model de "chestiuta frumoasa" pe blogurile straine doar ca doamnele de acolo umpleau decoratiunea cu vatelina...Eu am ales sa pun inauntru un tub de carton de la hartia igienica(este mai dur decat cel de la prosopelele de bucatarie) ca sa aiba loc inauntru mici surprize ca bombonele,mici ciocolatele precum cele de la Kinder etc.
       
 Am cusut punct cruciulita pe o panza cu gaurelele destul de mici...nici culoarea inchisa a panzei nu prea m-a ajutat...insa culoarea era perfecta pentru ceea ce vroiam eu sa fac ;)



            Decoratia finala ar arata cam asa:

            Se poate pune si un snurulet ca sa fie agatata in brad...
       

15 comentarii:

  1. Ce bună ideea! Mulțumim! Apropo de banner! Îl „fur” și eu să-l pun la mine pe blog ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos draga mea :) ..Atunci am s ail fur si eu pe al tau :P

    RăspundețiȘtergere
  3. wow..... ce bine ti-a iesit!!! Superb:D

    ps: eu nu il fur..:D hihi l-am pus direct haha:D (bannerul, evident)

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum l-am descoperit! Sorry, am fost foarte ocupata!
    Este foarte frumos!
    Te pup draga mea!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte reusita decoratiunea ! :) Ideea chiar e geniala, dar ce a iesit din mainile tale e suuperb de tot !

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte foarte frumoasa decoratiunea,felicitari:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Va multumesc dragilor....Ms si de vizita..va mai astept..sa aveti o zi minunataaaaa

    RăspundețiȘtergere
  8. Superba decoratiunea.In pom va arata minunat.Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  9. Angi sa sti ca si mie imi place cum a iesit...ma gandesc ce sa pun in ea...bombonele sau mmini ciocolatele?Sau amandoua??? :D :D :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place foarte mult modelul.......abia astept sa vina Mos Craciun cu renii... :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumos. Imi place mult combinatia e culori. super.

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.