joi, 8 noiembrie 2012

FLUTURASI...DIN NOU :D

               Va spun eu ca fluturasii tatting in realitate sunt muuult mai frumosi decat in poze...si asta nu pentru ca ii fac eu :D ci pentru ca modelul este bestial...sunt inebunita dupa ei .. La ultima postare "faceam lista" accesoriilor care se pot face din ei...
               Astazi va arat un ...pandantiv pentru un lantuc argintiu pe care l-am facut ieri si care cred ca ar fi mers mai bine pe un lantuc de bronz...insa nu am avut asa ca am pus argintiu


                Va spun de acum sa va mai asteptati la asemenea fluturasi...insa mai tarziu :D

   
           
Butterflies Free HTML >>

:D :D :D :D :D

10 comentarii:

  1. Da,da foarte frumos fluturasul as vrea sa invat si eu tatting.Cred ca in iarna asta.Imi plac si fluturasii care zboara.....Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Angi la ce lucruri frumoase faci tu cu siguranta ca ai sa prinzi miscarea si vei face numai minunatii

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria multumesc de comentariu si de vizita

    RăspundețiȘtergere
  4. Cand intru la tine pe blog dau mereu cu ochii de bennerul cu Tomnarella.Am sa mai incerc sa ma inscriu.Dar trebuie sa am timp mai mult.Sa completez diverse,sa raspund la intrebari,sa caut,sa am activitate...Daca imi dau din nou "papucii"? Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. :))) Angi eu sunt moderator acum pe Tomnarella insa nu trebuie sa ai foarte mare activitate...trebuie sa te prezinti(nu ca o cerinta..ci ca sa te cunoastem mai bine) si sa postezi cel putin o lucrare pe luna..la cate faci tu...nu cred ca este mult ;) .AM avea o gramada de invatat de la tine....in special la capitolul reciclari...iti garantez ca dupa ce ne "imprietenim" si acolo si cunosti cat de cat fetele...vei intra de placere ;).oricand doresti esti binevenita.Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.