miercuri, 28 noiembrie 2012

GHEMULETUL INCALCIT

       Draga de Rux(multumesc tare tare mult),cu talentul sau minunat,mi-a lucrat acest banner,de fapt mai sunt 2(cu shop si giveaway) care vor fi afisate la timpul lor
       Bannerul intruchipeaza un ghemulet movaliu care s-a integrat perfect pe blog,cu 2 crosete magice,nasturi si naveta de tatting...ghemuletul meu zambeste si este imbujorat tare(este timid ca este prima data cand se prezinta cuiva).
        Isi scrie singur numele ca un bine crescut si se prezinta: Ghemuletul Incalcit .Atat spune,insa zambetul si sclipirea din ochii ghemuletului spun povesti intregi.Este fericit!Este perfect!
   


  Rux iti multumesc maxim...este....perfect!!!

11 comentarii:

  1. Rux are talent! Felicitari ptr banner! O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce draguuuuuuut! felicitari creatoarei si sa-l stapanesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea ma bucur ca a iesit asa cum iti doresti tu:)! Sa il stapanesti sanatoasa si sa aduceti impreuna in continuare multe zambete si bucurie:)!!
    Te imbratisez!!
    rux

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata minunat!
    Sa-l folosesti cat mai mult timp. Si felicitari creatoarei!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte reusit, ti se potriveste!!!
    Sa-ti aduca bucurie si multi prieteni!

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumesc tuturor...asa este...felicitari creatoarei..
    Va puuup!

    RăspundețiȘtergere
  7. M-am inmuiat...mi se pare culmea personalizarii.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur mult ca va place :D si eu iti multumesc Alexandra ca ai avut atata rabdare:* si m-ai asteptat:D!

    RăspundețiȘtergere
  9. Paula asa-i?As fi in stare sa il lipesc ca tapet pe pereti :)))
    Ruxii crede-ma ca a meritat tot...eu iti multumesc ca ti-ai facut timp de el.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ms frumos Ninule...iti zic eu ca pana nu il fac afis nu ma las :)))

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.