joi, 1 noiembrie 2012

MARY'S BUTTERFLY

        Sunt super incantata de acest fluturas ce l-am lucrat dupa modelul si explicatiile Mariei care a fost draguta si m-a lasat sa il fac.
        Mi s-a parut foarte usor de lucrat si foarte explicit(nu sunt prea buna la "citit" modele,diagrame etc) iar rezultatul este absolut incantator...
       A iesit un fluturas finut care poate fi transformat in orice:decoratie,aplicatie,cercei,brosa,agrafa de par...poate fi atasat la o bentita...etc...tot ce va da prin cap...
     
         
         Deja am anuntat persoanele dragi (mama,cumnata mea etc) ca martisorul lor va fi subt aceasta forma :))
         Voi la ce la-ti folosi?

11 comentarii:

  1. Cat de frumos ti-a iesit!
    Sa stii ca eu l-am transformat in brosa. I-am pus la mijloc, in loc de corp, o margica lunguiata, si arata minunat. Martisoare din el i-am facut fiului meu anul acesta de 8 Martie, si a fost foarte bine primit.
    Imi place tere mult si culoarea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult Maria...cred si eu ca au fost bine primite martisoarele...doar este superb modelul...si lucrat de tine ca o profi...nu mai zic...Eu ador acest fluturas...dupa ce l-am pus la apretat ma uitam la el din 5 in 5 minute...

    RăspundețiȘtergere
  3. Vai ce degrade suberb!!! Ce frumos ai lucrat modelul:D!!
    Nu stiu cat este de mare dar cred ca ar merge si de facut o bratara:D (sau inel daca este micut )
    Felicitari:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu este chiar micut dar cu un fir mai subtire si cu un numar mai mic de noduri cred ca se poate face si mai micut..insa oricum daca se poarta acesoriile mari cred ca ar merge si de inel...la asta nu m-am gandit..Ms frumos :)

    RăspundețiȘtergere
  5. intra pe blogul meu sa vezi ce am postat ce va cu un ghem de ata

    RăspundețiȘtergere
  6. sublim.
    Eu le-as face insa alb/rosu, in culorile traditionale ale martisorului

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc...da multumesc de idee...am sa fac si alb-rosu :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Vor fi martisoare deosebite!!!Bravo,brvo,bravo!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Este absolut minunat! AI putea face din el o agrafă de păr superbă!

    RăspundețiȘtergere
  10. Exact asta am facut din el :D.Multumesc

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.