luni, 12 noiembrie 2012

SERVET PENTRU...CAFEA

       Sau mai degraba pentru tavita pe care se serveste cafeaua...Este pentru un schimb de pe Tomnarella si sper sa fi fost macar pe jumatate la inaltimea celorlalte participante la schimb
   

       Este brodat insa nu m-am limitat doar la atat..i-am facut si o margine crosetata pentru a ii oferi un pic de..finete,delicatete..

       Punctele de coasere au fost punct de margareta si punct in urma acului..


       Imaginea cusuta este de fapt alcatuita din mai multe...nu am gasit-o intreaga...am alcatuit mica scena cu doamna bruneta care bea cafea punand laolalta ceainicul,masuta,fereastra,vaza cu flori si doamna cu cescuta...s-au imbinat frumos desi am marit si micsorat imaginile pana s-au potrivit...
     

20 de comentarii:

  1. Ti-a reusit foarte bine imbinarea imaginilor, iar doamna bruneta e foarte expresiva. Apoi, fereastra cu glastra, cescuta aburinda, totul inspira liniste si pace. Are ceva din vremurile alea bune, de demult.

    RăspundețiȘtergere
  2. Silvia exact acolo m-ai dus tu acum prin cuvintele tale ...Multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  3. ca si in alte lucrari ale tale, nimic sofisticat, un simplu care transmite insa foarte multa atmosfera; ai un stil cu har!:)

    imi place mult si chiar vroiam sa te intreb cum ai alcatuit decorul;le desenezi sau transferi imaginile¿

    RăspundețiȘtergere
  4. A iesit foarte frumoasa ! Cand eram mic am avut o fatza de perina cu un arc cu sageti si o paturica mica, mica si mai mica decat nasul de furnica, tot cu acelas arc cu sageti !... Cand mi-a dat bunicul la alt copil mai mic si paturica si perinutza am fost practic distrus :)) am suferit dupa ele tare mult... apoi a suferit si el, mi-a zis cand am mai crescut ca acele lucruri erau tot ce avusesem de la mama care m-a nascut ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Elena am un fel de panza care se topeste in apa...copiez imaginea de pe coli A4 pe ea(este semitransparenta) si apoi o prind cu ace de siguranta de materialul pe care vreau sa il brodez si cos direct peste panza transparenta...dupa ce bag in apa...se topeste si ramane doar cusatura...Sunt si creioane speciale de transfer cu fierul de calcat etc...Insa sunt multumita de panza aceasta :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ninule ce trist mai..dar macar gandeste-te ca poate le-a dat altcuiva pentru ca acel copil nu avea chiar nimic si indirect ai facut o fapta buna...Zic si eu...Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai rabdare..... Aici daca ma prezint cu asa ceva "la cafea" zice ca sunt ET! :))
    Oameni, locuri si obiceiuri!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  8. Absolut superb! De fiecare dată rămân încântată de creațiile tale!

    RăspundețiȘtergere
  9. MINNIE ai mare dreptate...probabil ca in Anglia pe tavita pe care se serveste ceaiul ar fi mai apreciat :)) ..Ne mutam acolo :))Multumesc!


    FLORI DE MANDARIN iti multumesc frumos :)Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. E superba!!!! Ah gata nu se mai poate!! TREBUIE pana la Craciun sa si cos ceva:D.
    T-a iesit minunat! (si cum spunea Elena - ai har:*)

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu am vrut sa fiu rautacioasa cu remarca mea! Dar aici (olanda) nu se poarta desi mie îmi place lucrul de mana. crede-ma ca te apreciez pentru ce faci! O seara frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  12. Rux mult succes la cusut :.Multumesc frumos de compliment.Te pup!

    Minnie dar stiu ca nu ai fost rautacioasa... iti dadeam dreptate ca asa este..crezi ca la noi este altfel?Desi ne place si zicem ca este frumos cata lume crezi ca serveste cafeaua asa?nici eu nu o servesc asa :)).Te pup!Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte frumoasa cusatura .Si eu stiu sa cos in diverse feluri. stiu de la mama care cosea inclusiv modele ca acesta,al tau.si avea niste modele superbe.Nu mi-a ramas nimic.S-au "evaporat".Pupici

    RăspundețiȘtergere
  14. Angi daca pui mana pe ac sigur vei redobandi dexteritatea...tu spui ca sti in diferite feluri sa cosi eu stiu 2-3 mari si late,cele mai simple...deci imi imaginez ce poti face...Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Admir persoanele care isi fac timp pentru orice lucru de mana! Imi amintesti de mama mea, care stia sa coase, sa croseteze, sa orice. Pacat ca nu am mostenit mai nimic...
    Acest servet se potriveste perfect cu blogul meu, nu crezi?

    RăspundețiȘtergere
  16. Daaa...cu siguranta s-ar potrivi.Multumec frumos de vizita si de cuvintele frumoase :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Uita-te la mine pe blog, am o surpriza!
    http://minnieme22.blogspot.nl/2012/11/welkom-sinterklaas.html

    RăspundețiȘtergere
  18. Ghemulet draga, ti-a fugit inspiratia? Nimic nou pe la tine?

    RăspundețiȘtergere
  19. :)) Minnie sa sti ca inspiratia asta m-a lasat in prag de sarbatori cu darurile nepregatite :))

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.