marți, 11 decembrie 2012

FEBRA SARBATORILOR ....SAU NU

     Ca sa nu uit cum se tine naveta in mana si pentru ca nu am intrat chiar deloc in spiritul sarbatorilor ..am facut in ultimele zile un pic de tatting..asa...printr-e picaturi..A iesit o bratara si un pandantiv..Nu alcatuiesc un set doar ca aveam culoare aceasta de fir si nu o folosisem asa ca...am facut doua chestii...
     O doamna de pe tomnarella mi-a sugerat ca bratara se poate purta cu un ceas micut...am ramas cu gandul la ideea dansei si cred ca o voi pune in aplicare in viitorul nu foarte indepartat...Bratara si pandantivul nu sunt accesorizate cu zale si incuietori..pentru ca vor pleca si las destinatara sa aleaga ce si cum...poate sa  aplice ea ideea doamnei de pe forum...



       Ar trebuii sa fac ornamente de brad dar pur si simplu febra sarbatorilor nu este acolo atat de infiripata incat sa fac mai multe decat pana acum...
O seara frumoasa!

15 comentarii:

  1. Eu cred ca pandantivul poate fi folosit si pe post de ornament:D iar bratara hmm ar arata bine si ca aplicatie pe o curea mai lata in fata si mai subtire spre spate;D


    hihi

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici la asta nu m-as fi gandit...ma refer la bratara...foarte buna ideea...De cum am vazut acest motiv m-am gandit ca este destul de flexibil si se poate preta la mai multe lucruri...Ms frumos Rux

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoase, atat de frumoase...

    mi-am cumparat naveta, am urmarit tutoriale...nu mi iese nimic:(

    mi se inmoaie degetele:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum nu iti iese...eu te-as sfatuii sa incepi sa lucrezi cu acul..needletatting ca sa prinsi un pic miscarea...apoi cu naveta...Si nu te chinui ca nu iese....nu iese acum..nici mie nu m-ia iesit nimic la inceput...vre-o 3 zile am urmarit tutoriale si am stricat un ghem intreg de ata ;)...Curaj!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumoase.
    La bratara daca ii pui o bentita subtire introdusa prin inele, nu mai trebuie inchizatori , se inchide cu fundita bentitei.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mary multumesc frumos..nici la asta nu m-am gandit...ce de idei aveti voi...Te pup si iti multumesc frumos

    RăspundețiȘtergere
  7. Verdele e culoarea mea preferata, iar lucratura e asa de fina si frumoasa, imi plac lucrusoarele lucrate de tine. Ai sa vezi ca-ti va veni si cheful de ornamente de Craciun...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce frumoase lucruri faci tu! Hai că ți-am furat bannerul! De-acum să-l pun dacă nu cade iar netul! Săptămâna asta a fost de groază cu el! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi plac mult.Serios? Se poate si cu acul? Naveta nu am.Am sa ma uit la un tutorial ,sa incerc si eu.Pup

    RăspundețiȘtergere
  10. da...pai si eu tot cu acul am invatat prima data :D .Un ac lung de vre-o 12 cm...Desi in momentul acela nu am avut si am incercat chiar pe un ac de cusut caruia i-am taiat varful ;)
    Te pup Angi....Spor sa ai

    RăspundețiȘtergere
  11. Floricica draga si eu am necazuri cu netul..insa decat deloc..merge.te pup!Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  12. Alexandra,iti predau o leapsa de sezon ,pe care am primit-o si eu de la DaNuTzA.Mi-ar placea sa citesc raspunsurile tale.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  13. Iti trimit si linkul:
    http://de-toate-handmade.blogspot.ro/2012/12/craciunul-de-ieri-vs-craciunul-de-azi.html

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.