joi, 17 ianuarie 2013

BURGUND

       Asa am aflat ca se numeste culoarea cerceilor de mai jos.Am aflat acum 5 minute si am zis sa postez repede ca uit denumirea...ce vreti..eu stiu de albastru inchis,deschis,mai mult inchis,mai putin deschis etc  :)) .Oricum imi place numele...este sic si imi suna exceptional de frumos ...
             Asa ca...acestia sunt cerceii BURGUND :

         
           Am avut chef de tatting in ultimele zile,chiar daca nu s-a materializat de fiecare data ceva :)) .Va mai arat si un pandantiv montat pe snur faux suede negru:

       
             Va mai spun  ceva:am lucrat zilele acestea si pentru giveaway-ul lunii februarie...o sa vedeti pe 1 februarie despre ce este vorba :D ...


8 comentarii:

  1. Burgund sau pe orice alta culoare cerceii sunt minunati!
    La fel si pandantivul cu mergeluta ceea lacrima.
    Foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase lucruri tatting faci .Pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumeeeesc Angi.Te pup si eu
    Mary nu prea se compara cu ce faci tu...insa incerc cate putin :D .Ai tai sunt mai finuti decat acestia ;).multumesc :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase ghemuletule, tot astept intr-o zi poate vei avea chef de quilting...Sa faci poze mai bune sa-ti pui in valoare munca.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acolo chiar nu ma incumet doamna Silvia...Nu cred ca este de mine ...imi plac lucrurile care se fac si tehnicile insa chiar nu ma bag ..nu am nicio sansa :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumosi cerceii! Dar si pandativul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce harnicuta esti.... si pusa pe giveaway-uri! Abia asteptam! :))))

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc doamnelor..Sunteti dragute
    Pai am zis sa se bucure si altii de cateva lucrusoare si ,facem 1 an asa ca vom srbatorii in fiecare luna :))

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.