vineri, 4 ianuarie 2013

GIVEAWAY-UL LUI GERAR

         Luna ianuarie sau gerar in traditia populara aduce cu ea un eveniment important: ghemuletul face 1 anisor pe data de 30 ianuarie :) .Incepem acest an cu o surpriza pentru cei care indragesc acest blog.
            In fiecare luna ,ghemuletul organizeaza un giveaway pentru a impartasi cu voi cateva lucrusoare la care trebaluieste si mestereste atunci cand are timp.Lucrusoare facute cu suflet pentru voi...
            Tot ce trebuie sa faceti este sa va inscrieti pentru tragerea la sorti de la sfarsitul fiecarei luni.Puteti lasa un comentariu cu privire la premiul oferit(pentru a imi putea face o idee despre urmatorul cadou ) si puteti anunta pe blogul vostru ca participati(nu este obligatoriu).
             Giveaway-ul lunii ianuarie consta intr-o pernuta decorativa(poate fi folosita si ca pernuta de ace)  si o decoratiune cupcake ,ambele cusute punct cruce pe panza Aida si decorate cu margelute cusute pe margine.Sper sa va placa.


               Va puteti inscrie cu numele si link-ul blogului mai jos,apasand pe butonul "add your link" .Castigatorul va fi desemnat de random.org si va fi anuntat la sfarsitul lunii.






37 de comentarii:

  1. La cat mai multi ani, Ghemuletule! pernuta este tare jucausa, imi aduce aminte de pernutele pe care le coseam cand eram mica....Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!
    Sa cresteti mari si sa ne bucurati cu cat mai multe minunatii iesite din firele acelea minunate pe care le porti.
    Cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc mult.Sunteti invitate sa va inscrieti la giveaway doamnelor :)

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi,multi ani,blogulet de Ghemulet! Esti o sursa extraordinara de inspiratie,in special pentru cei care folosesc fire...
    Ma inscriu si eu.Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos premiul,cu siguranta particip ! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc fetelor va astept cu tot dragul si cu toata placerea.va pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi ani de pe acum:D!!! Ce minunatii ai creat pentru giveaway:D!!
    Mie imi place si pernuta si prajiturica;))!!

    Eu am un ornament de bradut cusut de mainile tale magice si il ador <3 - e un bradut;))

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Imediat ma inscriu !!!
    Te invit si eu la concursul meu !!
    Cine ti-a facut imaginea ??
    Tu ai facut-o ??
    Sau imi poti face si mie una ??
    Sau cine ti-a facut-o tie ??

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani blogului tau!
    Sper sa castig!

    RăspundețiȘtergere
  10. Alex este un banner pe care mi l-a facut rux de pe Copilarim.Multumesc si mult succes.

    Doamna Silvia va puteti inscrie apasand butonul "add your link" unde completati cu numele dvs,blogul si adresa de mail

    Rux multumesc mult.iti urez mult succes draga mea.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  11. La multi ani blogului si spor la toate tie!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc AlinaS.Multumesc mult si pentru vizita...

    RăspundețiȘtergere
  13. Ghemulet draga, cum spuneam si in comentariul de pe blogul meu as fi egoista sa ma inscriu; darul tau este foarte frumos, dar acele mele stau de vreo 3 ani dosite prin dulap (atunci a inceput Edi cu umblatul peste tot) si cred ca vor mai sta vreo doi ani. Daca vreau sa cos ceva doar il scot si nu uit sa le dosesc inapoi repede pentru ca am un baietel tare nazdravan. Stiu deja persoane inscrise care vor folosi darul mult mai bine decat mine. Mult succes tututor!

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) Copii sunt curiosi intr-adevar si este mult mai bine sa ti obiectele periculoase departe de ei :)) .Nu este nicio problema..stai linistita.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. La mulţi ani!!Darul lunii ianuarie e superb!Felicitări pentru concurs!

    RăspundețiȘtergere
  16. Simona imi pare bine de cunostinta.multumesc frumos de vizita si de urare.

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi ani blogului tau!
    Nu ai specificat daca este un giveaway numai pentru Romania sau este international?
    O zi faina draga mea!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  18. Minnie te poti inscrie cu drag..Am mai avut concurs la care a castigat o fata draga din Belgia si i-am trimis premiul..a ajuns mai tarziu la ea dar a ajuns :)).

    RăspundețiȘtergere
  19. E prea frumos cea ce ai lucrat ca sa nu particip:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Anca iti multumesc..esti foarte draguta..te pup!

    RăspundețiȘtergere
  21. Hello! Am aflat de giveaway-ul tau de pe pagina revistei atelierul, am aruncat si o privere pe blogul tau,(ai lucrusoare f frumoase) admir personele care sunt pricepute in arta crosetatului, imi doresc si eu sa invat sa crosetez, sper ca in viitorul apropiat sa ma apuc si eu de lucru :)O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  22. Serios?Habar nu aveam ca scrie acolo....Am sa ma duc sa ma uit acum.Iti multumesc frumos Maria draga si iti doresc succes in ceea ce doresti sa faci.Cu siguranta vei reusi.Te pup si iti doresc o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  23. Ninule draga succes la tragere..esti al doilea baiat care se inscrie :D :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Aceasta pernuta imi aminteste de copilarie...foarte frumoasa...chiar mi-ar face placere sa o castig.Te pup

    RăspundețiȘtergere
  25. Madalina multumesc de vizita si de inscriere...la sfarsitul lunii vom afla castigatorul..eu va tin pumnii la toti

    RăspundețiȘtergere
  26. La multi ani! Atat blogului cat si autoarei la inceput de an. Foarte frumoasa pernuta ca toate lucrurile facute cu drag.
    Spor la minunatii in continuare si la postat!
    Un an minunat va doresc cu multe, multe bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  27. Multumesc frumos Corina.Ma bucur mult de prieteni noi si imi pare bine de cunostinta :)

    RăspundețiȘtergere
  28. La multi ani Ghemuletule sa cresti mare mare ...si pe 30 vin la taiat motul :) :)

    RăspundețiȘtergere
  29. :)) Multumesc Micaela..te astept cu mare drag :)) Te puuup

    RăspundețiȘtergere
  30. La mine nu este activ blogul!!!??!!!Stii de ce??Am incercat de 2 ori!

    RăspundețiȘtergere
  31. Ghemulet, ajuta-ma sa inteleg. adica n-avem nimic de facut? doar sa ne inscriem cu numele si link-ul blogului?
    sau n-am citit eu bine..?

    RăspundețiȘtergere
  32. Doamna Elena habar nu am de ce...Va inscriu eu daca doriti si nu merge
    Da ,Sakura..este un Giveaway nu un concurs :P.Te poti inscrie daca doresti..

    RăspundețiȘtergere
  33. revin...Doamna Elena v-am inscris eu :)

    RăspundețiȘtergere
  34. Multumesc!!!Nu inteleg de ce nu a mers la mine!!!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.