sâmbătă, 12 ianuarie 2013

PORT-LUCRU

              Port-lucru sau ceva de genul..cam asta am vrut sa iasa :D .Pe tomnarella este un concurs-schimb cu tema reciclarii unui CD..a unui singur CD.Dupa un timp de gandire adecvat am facut acest "port-lucru".CD-ul este pe fata brodata iar la celelalte 4 parti sunt de fapt cercuri de carton.
                   Daca,pe viitor voi mai face asa ceva, am sa folosesc 4 CD-uri in loc de carton pentru ca iese mai subtire.Am facut cu aceasta ocazie si snur rasucit handmade din fir Flavia...Mi-am adus aminte de fularele pe care le rasuceam in parti diferite si cand le apropiam se faceau ca un covrig rasucit  si am facut exact la fel(fara sa mai dau 2,5 lei pe metrul de snur rasucit la mercerie :D )
                   Totul este cusut la mana.Iar nu mi-am luat degetar si iar am avut degetele gaurite.Am si echipat port-lucrul cu o forfecta,nasturasi,ata....Se poate face mai mare si mai frumos de atat,daca aveti material frumos,cu floricele sau alte nebunii.Si il puteti face chiar daca nu brodati "coperta"...folositi material peste tot ;) .









11 comentarii:

  1. Este superb,imi place foarte mult ca folosesti etamina rosie si nu cea simpla alba:)
    Este o idee foarte faina de cadou:)
    Felicitari si succes la concurs:)!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumesc frumos Anca...Este panza Aida ..ma rog eu tot etamina zic ca este :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte fain ti-a iesit:D!! Felicitari:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Esti de invidiat cata rabdare si cate idei ai! Felicitari, ghemuletule!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc draga mea...sunt persoane care au muuuult mai multa rabdare decat mine..mai ales cele car cos goblen si alte chestii migaloase tare de tot

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna Ghemuletule,woau ce lucruri minunate ai mai facut.Si ce frumos ti-ai imbracat blogul.Raman sa mai rasfoiesc putin :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am aflat povestea bannerului tau cu ghemuletul mov.Super super fain sa-l porti sanatoasa :)

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.