marți, 8 ianuarie 2013

PRIMUL BISCORNU

         Primul biscornu a fost o provocare pentru mine.Am cusut un model complex pe o panza foarte deasa bleumarin cu fir bleu deschis.Am vrut initial sa pun 2 nasturasi in mijloc insa margelutele bleu sidefat de 6 mm mi s-au parut intr-un final cea mai buna varianta.
        Ca si idee,biscornu-ul se face foarte usor..mai usor decat am crezut sau mi-am inchipuit eu /nobigdeal ..insa panza a fost obositoare pentru ochii mei fiind si inchisa la culoare.A meritat?Cu siguranta ca da ;) 

           
         Un tutorial bun pentru biscornu este AICI Un blog foarte foarte frumos,bun si util,plin de informatii si super tutoriale legate de punctul cruciulita pe care il urmaresc si dupa care ma inspir.
         Acum am printat deja alte diagrame pentru alt biscornu..de data asta vreau sa iasa perfect si il voi coase pe o panza mai rara putin ca sa iasa mai mare.
Inscriu aceasta lucrare la concursul lui Catalin


16 comentarii:

  1. Eu nu ma mai joc cu tine!!! Pai ce imi faci?:))!! Cum termin cu restantele primul lucru e sa fac ceva cusut <3 (pana atunci ma uit in bradul meu frumos la cel mai scump si drag globulet cusut din lume :D!!


    E superb biscornu !! bafta:D


    RăspundețiȘtergere
  2. Ruxi esti tu o draguta sau nu? :P lasa ca ne jucam impreuna..M-a apucat fobia biscornu-urilor...vreau sa fac muuuulte...am sa iti trimit si tie unul cand le termin..ca sa ne jucam impreuna :P .te pup draga mea

    RăspundețiȘtergere
  3. E forte frumos,esti perfectionista de acum:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum am vazut ca esti din C-ta. Pai musai sa ne cunoastem...

    RăspundețiȘtergere
  5. Anca as vrea eu sa fiu asa...macar jumatate perfectionista :))
    Paula sunt dintr-o localitate din judet..nu stau in oras..insa cu mare drag...poate dupa ce trece vajul de afara :))

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place mult ,o combinatie frumoasa de culori, mai altfel:), felicitari, o noua reusita!

    eu nu stiu ce e un biscornu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Asa se numeste forma aceasta...Se poate face pernuta si din material textil.Nici eu nu stiam :D Poti da clik pe link-ul pus sa vezi cum se face .Multumesc frumos Elena

    RăspundețiȘtergere
  8. wow...arata fabulos...adica e pe placul meu: albastru, cusut, aratos....la ce-l folosesti?

    RăspundețiȘtergere
  9. Arata tare bine!!te admir pentru rabdarea pe care o ai!Trebuie sa recunosc ca la capitotul cusut sunt antitalent!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place tare mult si el si numele lui... exotic, nu stiu la ce se foloseste dar pentru tras cu prastia cred ca e cam mare... si pentru salata de Boeuf... cam mic, dar tot e frumos si tot imi place ! :D :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Va multumesc dragilor..Poate fo ornament dar in cele mai multe cazuri este o pernita de ace..Asa se numeste forma ei din cate stiu ..Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumos !!!
    Arata superb !!!
    E excelent !!!
    Multumesc pentru inscrierea la concurs !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu mare drag Cata.Multumesc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Este minunat! Sa ai spor sa faci cat mai multi si succes la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc doamna Silvia..Va pup..Succes si dvs

    RăspundețiȘtergere
  16. Mi-ar face placere sa am unul mare, cat o perina decorativa, cu un buton mare! Am cautat pe google sa vad cu ce te ocupi, sigur este si o denumire in romana, sau nu? Ma inscriu si eu, ca cine stie...
    Pupici pentru catel!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.