marți, 1 ianuarie 2013

SUPORT PENTRU FOARFECA

                  La Multi Ani tuturor...Sper ca ne revedem cu bine in noul an in care va doresc creativitate si inspiratie cat cuprinde :) 
                  Incep anul cu postarea unui suport de foarfecuta pe care am cusut-o acum un an...in 2012 ...recunosc ca mai pe la sfarsit :D dar pe care nu am apucat sa vi-l arat decat acum ;) .

             
                    Este cusut punct cruciulita pe panza Aida iar pentru spate am folosit o bucata de bumbac( ex pantalonii dragului /wahaha ),Totul este cusut de mana asa ca m-am cam chinuit putin :D .Am lipit si 3 nasturi intr-e ei ca sa fac un fel de accesoriu pentru foarfeca ;) 
                    Nu uitati sa folositi un degetar cand coaseti mult de mana ... 
                
                

                                                                               

19 comentarii:

  1. weeee ce cute e funny face-ul:D sau sa ii zic kawaiiiii:D
    stii de cand tot zic ca fac si eu funny face-uri?:D
    sper sa reusesc anul acesta!!
    la multi ani:D!! - superba e pernuta:D!!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot nu te-ai lasat pana la urma sa sacrifici pantalonii!!!
    Dar stii ce? Imi place foarte mult, rezultatul e minunat!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ruxi da...ca in animeuri kawaiiii :D.Multumesc frumos

    Doamna Silvia v-am zis ca aveam un plan pentru ei...nu ii taiam degeaba :)) ..Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place tare mult, cred ca o sa-mi fac si eu, ale mele stau mereu pe unde apuca.
    La multi ani, Alexandra si tot ce iti doresti de la noul an.

    RăspundețiȘtergere
  5. superb!
    La multi ani si numai lucrusoare excelente sa faci anul asta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ramona multumesc frumos de urare..La multi ani iti doresc si eu cu tot dragul.

    Cristina,la fel...La multi ani si inspiratie sa ai ca si tu faci niste lucrusoare minunate ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. hi hi hi...raspund si eu...nu m-am gandit pana acum la un suport de foarfeca, dar e minunat al tau! si am si degetar, dar nu prea il folosesc...sa ai un an minunat plin de bucurii si surprize placute!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Oana...eu nu am degetar de aceea am zis sa folositi ca mi-am "maltratat" degetele un pic :)) .

    RăspundețiȘtergere
  9. Ghemuleț, nu am mai apucat să răspund la Leapșa ta :( Am fost așa ocupată! Oricum îți mulțumesc pentru ea încă o dată! De asemenea încă nu am apucat să fac schimbările dorite la blog, și astfel să adaug bannerele noi! Toate postările le fac așa pe fugă! Îți mulțumesc pentru comentariile și aprecierile tale! Cred că știi deja ce mult contează!
    Și de suportul de foarfecă...o idee super! Eu mereu îmi pierd foarfeca :D și cred că e o variantă să o pun într-un loc precis :D printr-un suport! Asta cu condiția să nu pierd și suportul :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) M-ai amuzat enorm de tare...stai linistita cu toate si rezolva-ti in tihna lucrurile ca nici nu este bai nici pentru leapsa nici pentru banner...te pup floricica draga si iti multumesc de vizita

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa-ti fie anul nou plin cu idei si cu spor! Dar, inainte de toate sa fii sanatoasa!
    La multi ani, ghemulet incalcit!

    RăspundețiȘtergere
  12. multumesc frumos..Asemenea va doresc si eu din suflet.La multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  13. Un an nou plin de sanatate si fericire!
    Ce frumusel e suportul acesta!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumusel suportul de foarfeca, felicitari !
    Eu doua zile am mesterit la o husa pentru telefon si in ziua a doua dupa ce am terminat-o de cusut am realizat ca e mai mica si nu intra in ea telefonul :D... am ras.. dar imi venea si sa plang de nervi :D :D

    ... Data viitoare o sa o las mai mare sa fiu sigur ! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Natalia multumesc frumos.La multi Ani si tie.bucurie multa si un an nou bun iti doresc.

    Ninu de aceea se supe ca trebuie sa masori de 2 ori si sa tai doar o data :)).Multumesc frumos.

    RăspundețiȘtergere
  16. La multi ani,Ghemulet!
    Scuza-mi întarzierea dar sunt mai înceata acum la început de ianuarie! Suportul tau pentru foarfeca este foarte frumos si practic, nu mai pierzi forfecuta asa usor! :))

    RăspundețiȘtergere
  17. La multi ani Minnie,multumesc de vizita si de compliment..sa ai un an minunat iti doresc....

    RăspundețiȘtergere
  18. imi place suportul de foarfeca E finut si potrivit pentru o foarfeca superba ca a ta .Dar ce te faci cu vreo 10 foarfeci cum am eu, dintre care 2 mari,de croitorie...Imi trebuie un suport din tabla, ha,haaaa

    RăspundețiȘtergere
  19. :)) Angi am tavalit pe jos de ras :)) pai iti faci suport mai mare..nu din tabla :))

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.