joi, 28 februarie 2013

CASIGATORUL GIVEAWAY-ULUI CU NUMARUL 2

    Multumesc tuturor pentru participarea la giveaway-ul lui faurar .
          Random.org a ales :D
          Asadar,conform listei  s-au inscris 12 participanti.





          Random.org a ales numarul 12 adica Laura C. (se pare ca cea din urma au fost cea dintai la extragerea aceasta :) )
          Felicitari!!!.Te rog sa imi trimiti adresa ta pe mail la ghemulet00@yahoo.com pentru a-ti trimite premiul.
        
         Va astept maine la lansarea unui nou giveaway  :)


     

5 comentarii:

  1. Felicitari Laura. Sa te bucuri de dar la inceput de primavara....

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari !!!
    Ghemulet ..am si eu o intrebare !!!
    Cum fac ca forum-ul meu sa apara pe prima pagina de pe google cand il caut ???

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari draga Laura
    Alexandru nu stiu sa iti raspund la intrebarea asta .Imi pare rau dar chiar nu stiu :(

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.