miercuri, 20 februarie 2013

FIMO

         Cu FIMO a inceput calatoria mea in lumea minunata a lucrului de mana.Tin minte ca am vazut undeva,intr-un magazin o pereche de cercei handmade cu surub...Apoi au inceput cautarile pe google ale "plastilinei" respective(denumire,locuri de procurare etc)
               Nu  ma pricep sa lucrez bine,frumos si "curat" cu fimo..de aceea il folosesc foarte rar...acum,mai nou,la martisoare:

                     
             
              Din FIMO ramas am facut floricele pentru mini clestisori cumparati si niste floricele pentru bolduri cum am vazut pe blogul doamnei Lynn B.de care v-am mai spus.



         
           Categoric FIMO nu este materialul cu care sa jonglez  cu usurinta insa ii raman mereu recunoscatoare ca m-a condus catre fire,navete,ace,panze de broderie si ghemulete incalcite...

18 comentarii:

  1. Floricelele pentru bolduri sant pur si simplu superbe !.. Prima data cand vad asa ceva, sant extraordinar de frumoase !

    RăspundețiȘtergere
  2. Si la mine a fost prima data...am mai vazut bolduri cu "chestii" la capat dar nimic de zis "waw".Astea le-am vazut pe un blog..de fapt pe blog erau trandafirasi insa vrand nevrand mi-au iesit floricele...Nu ma gandisem sa fac din FIMO capete pentru bolduri..Multumesc Ninu!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte fain, felicitari. Si eu lucrez foarte rar cu fimo, mai mult pentru ca ma atrag altfel de accesorii, nu neaparat fimo, dar de multe ori m-am minunat cate lucruri frumoase se pot face:) Asa ca din cand in cand comand pasta fimo de la Opitec si incerc sa realizez ceva frumos. Imi plac floricele astea, sunt foarte dragute.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce tot spui tu acolo?? Ti-au iesit toate extrem de frumoase:D!!!!
    Ce harnicuta ai fost!!!
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu am lucrat niciodată cu Fimo dar aș vrea să încerc! Uite o provocare de la mine http://floridemandarin.wordpress.com/2013/02/21/liebster-award/

    RăspundețiȘtergere
  6. Tare frumoase! Nici eu n-am încercat FIMO până acum, dar trebuie să fac rost , să meșteresc ceva :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nici eu nu am lucrat ci Fimo,dar tu,chiar daca lucrezi mairar ,vad ca reusesti lucruri f. frumoase.Voi incerca si eu candva. pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Va doresc mult spor doamnelor.Am vazut pe un blog si nasturi handmade din fimo..Se vad foarte frumos si ii puteti folosii la proiectele voastre ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Chiar pe toate le incerci, felicitari! Poate cand voi fi o fericita pensionara si voi avea 24 de ore libere ma voi juca si eu cu plastilina pentru oameni mari, nu de alta, dar cred ca e mai mult de lucru decat cu insiratul margelelor.
    Te felicit, Ghemuletule!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai ce frumuseti ai facut tu acolo!!!!!! Si eu vreau nasturei din fimo!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cafeluta draga insirat de margelute nu am incercat dar daca vorbim de margelute de nisip cred ca este mai avantajos ca timp cu FIMO insa iti recomand..Sunt unelte de facut margelute din FIMO sa sti ;)

    Micaela si eu vreu sa incerc dar sa gasesc niste forme dragute si micute ca astea de prajituri sunt prea mari..Am vazut stelute si inimioare nasturasi FIMO :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Frumusetea si unicitatea bijuteriilor handmade este nepretuita. Inca nu am ajuns sa punem pret pe adevarata valoare a lucrurilor facute manual. Felicitarile mele pentru munca depusa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ufff... :( Posibil ca al meu comentariu initial sa fi intrat la spam?...

    RăspundețiȘtergere
  14. Bijuterii Pupix multumesc pentru comentariu .

    Andera m-am uitat la spam si..nimic :(

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce frumoase suunt floricelele~~Nu am avut ocazia sa ma joc pana acum cu fimo insa cu siguranta as vrea~
    Rezultatul este superb.

    *hugs*
    M.
    http://quilltiqueparadise.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  16. trebuie musai sa incerci...eu nu modelez deloc frumos..cateva floricele nu se compara cu ce am vazut la alte fete,...insa cine stie..poate te descurci cu FIMO..asa ca este bine sa incerci cat mai multe chestii ...poate descoperi talente nebanuite :D

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.