duminică, 3 februarie 2013

GIVEAWAY-UL LUI FAURAR

         Pentru multi este februarie,ultima luna din iarna sau luna indragostitilor...In traditia populara este faurar...
               Am ales ca premiu o inimioara( lucrata in tehnica frivolite sau tatting inramata..O puteti opri sau o puteti darui unei persoane speciale voua:




       Va puteti inscrie cu numele si link-ul blogului mai jos,apasand pe butonul "add your link" .Castigatorul va fi desemnat de random.org si va fi anuntat la sfarsitul lunii.









21 de comentarii:

  1. Frumos cadou din nou, Ghemulet! Poate reusesc sa ma inscriu si eu, iar daca voi fi si "aleasa", atunci sa vezi bucurie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma inscriu ,ca-mi place cadoul Poate am noroc sa vad si eu un tatting in realitate pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Am spart gheata:D!!!!!
    Ca doar sunt inimoasa:))
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu,dupa tine...multumim,Alexuta,pentru generozitatea ta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos tabloul! E prima data cand aud acest termen de "tatting", dar sunt extraordinare lucrurile pe care le faci! Ma voi inscrie si eu la giveaway!

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa inimioara.
    Mi se pare atat de multa migala la asemenea minunatii...

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc frumos..Ma bucur mult ca va place si va doresc tuturor muuult succes...Va pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. pentru ca am primit asa lucruri frumoase de la tine si pentru a nu miscora sansele celorlalti nu am sa ma inscriu de data asta, dar inimioara este superba, cine o va primi va fi in posesia unei adevarate bijuterii!

    am nevoie de adresa ta, pup!

    RăspundețiȘtergere
  9. Elena tu chiar esti un suflet mare de tot .Te pup si eu.

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoasa inimioara, cred ca e perfecta pentru un dar persoanei iubite ! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Multumesc frumos Ninu draga...Se poate si pastra nu numai darui ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. E minunat giveaway-ul tau! Nu sunt eu asa de norocoasa :( dar daca ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Doamna Silvia...toata lumea are sanse egale..Sunteti la fel de norocoasa ca si ceilalti participanti..Poate aveti noroc..Va puuup!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte frumoasa inimioara,particip si eu,nu mi-ar strica inca o inimioara la colectia mea:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc de participare Anca..Multa bafta iti doresc si tie...

    RăspundețiȘtergere
  16. Ghemuletule incalcit, dupa cateva incercari am reusit sa gasesc capatul firului si sa ma inscriu si eu

    Sunt tare curioasa de ce iese din mainile tale.

    RăspundețiȘtergere
  17. :)) Ma bucur mult draga mea..Esti binevenita :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Premiul e prea tentant. Ma inscriu si eu.

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.