joi, 7 februarie 2013

INSPIRATA DE MARY

      A facut Mary cateva perechi de cercei tatting  cu capacele decorative de o finete si o frumusete magica(cum ar fi acestia sau acestia ori acestia ).Aseara m-am gandit la ei si am facut 2 perechi de cercei la care am lucrat fara o tinta anume...si dupa ce lucrasem un cercel uitasem cum sa il fac pe al doilea,uitasem si numarul de noduri :)) 
             Niciodata nu am patit asa ceva :)) A fost comic si placut...
             Prima pereche este bleumarin cu o margeluta de aceeasi culoare.Am facut 3 petale tatting unite si am cautat margelute potrivite :D 

           
              A doua pereche  este rosie,cu margele negre de onix,cu o floricica tatting de 5 petale si cu 2 capacele decorative suprapuse:


              Sunt foarte finuti si chiar imi place cum au iesit :)


9 comentarii:

  1. Ai iesit minunati!
    Cei rosii imi sunt tare dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Mary.multumesc si pentru schema :)

    RăspundețiȘtergere
  3. oh, sunt chiar foarte draguti si finuti. nu imi dau seama de dimensiune insa :)
    si tu lucrezi seara? adica.. noaptea..?
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sakura multumesc...Este mai liniste seara...cerceii i-am lucrat pe la 22:30 cam asa cred ca era ceasul...Este mai liniste sera si nici nu te distrage nimic de la lucrur :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Spor la cercelit, Ghemulet! Am fost si la Maria si mi-a placut ce am vazut, intr-adevar.

    RăspundețiȘtergere
  6. Superbi cereceii:) Poate îi propui pentru un giveaway viitor:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Cafealuta draga asa este...ai ce vedea la Mary...lucreaza minunat de frumos

    Simona buna ideea ta...am sa fac asa ceva pentru viitor...Imi place sa va spuneti cam ce ati dori pentru un giveaway din ce vedeti pe blog...

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca-i vorba de giveaway, cu atat mai bine, insa pui si spre vanzare minunatiile ce le faci? Cercelusii rosii sunt absolut superbi! :D
    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Andera multumesc frumos de vizita si de comentariul frumos...Nu m-am ocupat pana acuma de facut lucrusoare din acestea pentru vanzare...Aveam un plan la un moment dat dar am lasat-o balta :D

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.