duminică, 31 martie 2013

CASTIGATORUL GIOVEAWAY-ULUI CU NUMARUL 3

      In primul rand multumesc tuturor pentru participarea la giveaway-ul lui martisor.
                Va reamintesc premiul pe care l-am facut pentru acest giveaway;este vorba de o pereche de cercei lucrati in tehnica tatting,accesorizati cu margelute de nisip albe si elemente de bronz:



                     Conform listei de inscriere s-au inscris 14 persoane la acest giveaway.Random.org a ales:


                     Castigatoarea este persoana cu numarul 13.Aceasta este AlinaS .
                     Felicitari!!!.Te rog sa imi trimiti adresa ta pe mail la ghemulet00@yahoo.com pentru a-ti trimite premiul.



8 comentarii:

  1. Uauu ce surpriza! Multumesc foarte mult! Se pare ca numarul 13 mi-a prins noroc. pupi

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari draga mea...In cel mai scurt timp vei primii si premiul castigat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari Alina! Esti norocoasa in ultimul timp .Bravo! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari! :D Cititoare norocoasa. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari castigatoarei!
    Sunt tare frumosi cercelusii... si ingeniosi, nu am mai vazut pana acum ceva asemenator :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc foarte mult de felicitari! Da Angi, se pare ca mi-a revenit norocul ;)). Multumesc din nou pentru premiu, a ajuns in siguranta si e deja la mine. http://www.clubulmagic.ro/2013/04/premiu-de-la-ghemuletul-incalcit.html

    Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.