sâmbătă, 16 martie 2013

CEVA ROSU,CEVA HANDMADE

    "Ceva-ceva" se numeste un schimb super dragut de pe tomnarella .Trebuia sa facem un pachetel care sa contina 6 ceva-uri(ceva rosu,ceva alb,ceva dulce,ceva verde,ceva practic,ceva handmade).Frumos nu?
           Toate fetele s-au intrecut pe ele,pregatind daruri care mai de care mai frumoase...perechea mea inca nu a primit pachetelul insa sper sa ii placa...A!Si totul este surpriza...sti cui trimiti insa nu sti de la cine primesti :D
            Pentru ceva rosu,am cusut o inimioara din fetru,umpluta cu vatelina,brodata cu trandafirasi galbeni...



              La ceva-ul handmade am vrut sa fie ceva super dragut,nu stiu cat am reusit insa chiar am vrut sa ii placa partenerei mele de schimb.Ideea dupa care ma ghidez la schimburile astea este sa fac obiectul de schimb pe gustul partenerei ca sa nu ii para nici macar putin rau ca am fost eu cea care trebuia sa ii trimita obiectul respectiv :)
               Asa ca am facut un set brodat,format dintr-o pernuta micuta ,un suport de ate(jurubite) care poate fi ornament sau doar un tag si un pin holder din fetru pe care am brodat cu nodul francez floricele asemanatoare cu cele punct cruciulita de pe cele doua obiecte...



8 comentarii:

  1. Perechea ta va fi foarte bucuroasa sa aiba asa obiecte frumoase si cusute cu dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sper si eu din suflet sa ii placa..Sunt facute cu tot dragul pentru ea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata asa de bine !
    Si inimioara e superba !!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sigur se va bucura:D! Sunt foarte dragute toate! (iar florile brodate imi amintesc de orhideea mea roz:D)
    Minunat!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Due to the fact there are so many commercials claiming to present exceptional [url=http://ywashst.com]lifecell[/url] seeking epidermis and be treasured by all? buy lifecell cream For many years now, folks have been being preached at to http://lfcream.com a lot more harm to skin than any healthy substances can change.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pur si simplu suuperb setul facut de tine !:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Si ceva premii de blog :*
    http://www.blog.copilarim.ro/2013/03/premii-de-dat.html

    RăspundețiȘtergere
  8. Ninu multumesc frumos


    Ruxi fug sa vad.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.