miercuri, 6 martie 2013

GIVEAWAY-UL LUI MARTISOR

       Am intarziat si luna acesta cu postarea unui nou giveaway si imi cer mii de scuze.Nu stiam ce sa va ofer insa am observat ca a placut destul de tare un anumit model de cercelusi tatting...
              De aceea va ofer ca premiu,aceasta pereche de cercei,lucrati cu fir de bumbac de un degrade cu bleumarin si alb,accesorizat cu margelute de nisip albe si tortite si capacele decorative din bronz:



                 Va puteti inscrie cu numele si link-ul blogului mai jos,apasand pe butonul "add your link" .Castigatorul va fi desemnat de random.org si va fi anuntat la sfarsitul lunii.
Mult succes tuturor!

Va anunt ca premiul primului giveaway a ajuns la destinatara de ceva timp iar cel de-al doilea premiu a plecat ieri catre destinatara sa.





14 comentarii:

  1. Am spart gheata :D!!

    Martie superb draga mea:D!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmmm!!! Frumosi cercei.Ma inscriu si eu.O primavara fericita! Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. Trecusem sa-ti urez o primavara frumoasa! Si m-am inscris si eu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru urari doamnelor...Va doresc succes si va spun si eu o primavara frumoasa si plina de zambete si bucurii...

    RăspundețiȘtergere
  5. Abia astept sa primesc tabloul tau cu inimioara! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Este pe drum draga Laura...si eu abia astept sa vad daca iti place :D:D:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Este prima mea vizita pe blog insa nu cred ca va fi si ultima~~
    Daca este ok ma inscriu si eu:P

    O primavara superba va doresc!

    *hugs*
    M.
    http://quilltiqueparadise.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani, Ghemulet! Este 8 Martie!

    RăspundețiȘtergere
  9. Quilltique Paradise sigur ca te poti inscrie...Iti multumesc frumos pentru comentariul frumos si pentru vizita

    Cafeluta draga asa este...La multi ani si o primavara frumoasa va doresc si eu tuturor

    RăspundețiȘtergere
  10. O primavara frumoasa plina de creativitate ghemulet voios :)

    RăspundețiȘtergere
  11. M-am inscris si eu! :)
    O primavara calda, colorata si vesela sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Micaela,Andera ma bucur ca v-ati inscris...Va tin pumnii stransi si va doresc o primavara de vis...

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce frumosi sunt cerceii! Nu puteam sa trec pe langa ei si sa nu ma inscriu :). Felicitari! Succes tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mult noroc AlinaS..Multumesc pentru participare

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.