joi, 28 martie 2013

PREMIU PRIMIT,PREMIU DARUIT

            Rux a fost draguta si mi-a daruit 2 premii  de blog(MULTUMESC!) pe care trebuie sa le dau mai departe catre 4 bloguri ce nu au mai mult de 200 de persoane interesate pentru ca lumea sa le cunoasca.
                   Premiile sunt :



                   
                 Cu rugamintea de a da mai departe premiile,am sa nominalizez 4 bloguri care imi plac:

1.Andera - Andera ma binedispune mereu cu postarile sale,avand un super amuzant  mod de a aborda diverse subiecte,de a privi lucrurile.
2.Elena Elena este o fire finuta,buna si calda,care realizeaza lucruri minunate din fetru,care ma inspira si care imi bucura ochii de fiecare data.
3.Silvia-Doamna Silvia este o fire libera,extrem de creativa,care face ca imbinarea si coaserea materialelor sa para o joaca de copii(desi nu este asa),o doamna buna cu un suflet minunat.
4.Anc@-Anc@ are un blog care ar putea fi foarte bine o biblioteca a celor pasionati de handmade,reciclare si idei originale.Ma surprinde de fiecare data cu creatiile sale si te face instant sa vrei sa incerci cateva din proiectele facute de ea.

                 Va invit sa le urmariti si sa le vizitati blogurile.



4 comentarii:

  1. Multumesc ghemulet! Am sa dau mai departe premiile. Compania imi face mare place, pe Elena si Anc@ le simpatizez si eu foarte mult, iar pe Andera o descopar acum, prin tine, iata primul castig al acestui premiu.
    La cat mai multi vizitatori!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu mult drag doamna Silvia...Asa este...premiile acestea ne aduc cunostinte si prieteni noi.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc frumoooos!! :D Ma bucur mult ca postarile mele reusesc sa binedispuna. :)
    Am sa preiau cat de repede stafeta si-am sa scriu un articol cu multumirile oficiale. :D
    Zi frumoasa sa ai! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Andera...Abia astept sa cunosc persoanele nominalizate de tine...

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.