duminică, 24 martie 2013

PURPLE

           Ador aceasta culoare.Pur si simplu o ador..Nu la haine ci la tot ce ma inconjoara....Purple este si culoarea care a dat nastere setului ce vi-l prezint astazi.
                  Este vorba de un tag si de o pernuta biscornu..cusute in 2 nuante de purple(da..suna mai bine in engleza decat "mov" :D ) 
                  Tag-ul este cusut pe fiecare  patratica a panzei (in fiecare punct)pentru a incapea pe tablita de lemn insa pernuta biscornu este cusuta din 3 in 3 puncte pentru a iesi mai mare.Am folosit si 2 margelute ametist  tot purple :D
 





                     Pe voi ce culori va inspira?



7 comentarii:

  1. Si mie imi place culoarea, dar mai ales imi place foarte mult ce ai creat tu. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. violet :D... lol

    stii chiar ma gandeam acum ca sunt intr-o perioada "in culori" :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt taaare dragute! Eu sunt o fana inraita a tuturor culorilor vii. Ma fac sa ma simt bine si-mi dau energie. Am diverse perioade in care mi se pune pata pe anumite culori. Acum sunt in perioada de verde. Si un pic de portocaliu. :D
    Zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Alina iti multumesc frumos:)

    Ruxi sa inteleg ca ai mai multe...vine primavara..apar culorile si in jurul nostru...Timp sa creem nu prea se mai gaseste...

    RăspundețiȘtergere
  5. Andera cred ca i-am simtit toti lipsa verdelui...Poate ca unul din proiectele viitoare va avea ca tema verdele...O zi frumoasa si tie

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie-mi place verdele foarte mult, insa am observat ca folosesc foarte mult "purple" in quilturile mele...
    Imi place cum ai asortat culorile, e din nou ceva dragalas si finut.
    Am recitit postul trecut. Nimic nu e intamplator, am comentat fara sa stiu ca inimioara si setul albastru vor ajunge la mine! Sunt minunate ghemulet, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu mult drag doamna Silvia...ma bucur ca v-au placut si ca ati fost perechea mea la schimb..Imi statea "pe limba" sa va spun ca ajung la dvs insa m-am abtinut cu brio :D

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.