joi, 25 aprilie 2013

ATELIERUL GHEMULETULUI

         M-am gandit sa va arat si voua atelierul ghemuletului...locul in care iau nastere lucrusoarele pe care le vedeti pe blog...Nu este mult insa am norocul de a avea o camaruta numai pentru hobby-ul meu..Genul de camaruta in care incui sau inchizi usa si nu iti este tarsa ca ai lasat dezordine(cum se intampla la mine de cele mai multe ori).




         Dupa ce ne-am mutat in casa nu ne-au mai ramas bani pentru mobila mea custom made pentru atelier...mobila pe care o si proiectasem in mintea mea :D  ..insa cu diverse raftulete si chestii gasite am reusit sa imi fac tot confortul de care am nevoie cand cos sau fac altceva ...Nu este luxos asa cum am vazut o gramada de poze pe net...insa este al meu si acum,chiar ma gandesc sa il las asa.




       
         Sa va arat si cea mai proaspta lucrare iesita din atelier:
Cutiuta "Muu-muu box"


          Voi cum va organizati materialele,ustensilele...sau mai bine zis...voi ce aveti prin cutiile si cutiutele care pun pariu ca sunt pline?Lasati un link daca puneti poze cu atelierele sau modul vostru de organizare..sa ma inspir si eu sau macar sa imi clatesc ochii ...

O saptama frumoasa!



P.S.O privire mai apropiata a cutiutei pentru Cristina:


18 comentarii:

  1. e micut, dragut si frumos organizat :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E superb !
    Si eu am un micut atelier ... nu stiu daca l-ai vazut .... du-te pe blog la mine la rubrica My Craft Room

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti foarte organizata! Toate materialele mele sunt la ,,naftalina'' intr-o cutie. Nu am mai lucrat ceva de multa vreme.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura draga mea de 2 zile m-am apucat de curatenia de Paste si am intrat si in atelier..mereu imi propun sa tin ordine insa cand ma pocneste cate un moment creativ uit...As vrea sa vad ce ai in cutiute :D

      Ștergere
  4. Foarte frumusel atelierul tau !
    Cand eram tanar visul meu era sa pictez si imi tot faceam proiecte de atelier :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos....si nu ai schitat niciun desen..in creion macar?..Daca ai talent este pacat sa nu pictezi/desenezi...Mi se pare foarte tare sa sti sa pictezi...

    RăspundețiȘtergere
  6. E frumos organizat atelierul tau; si cel mai important e ca ai un coltisor ... ca un refugiu, unde iti incarci bateriile. Coltisorul meu e mai tot timpul vraiste, asta pentru ca ai mei copiluti isi gasesc mai tot timpul de facut cate ceva. Dar ... si la noi functioneaza chestia cu ... inchizi usa si nu-ti pasa cine vine in vizita :))).
    Spor si inspiratie!

    RăspundețiȘtergere
  7. eu nu am un atelier, oricat mi l-as dori. lucrez in sufragerie si ma straduiesc sa tin ordine in jurul meu, desi la noi nu prea vin musafiri neanuntati. mi-as dori un atelier, macar ca sa nu mai fiu nevoita sa strang mereu masina de cusut, dar nu am cum.
    al tau e minunat si nici eu nu m-as gandi sa-mi pun cine stie ce mobila, e mai cald asa, cu lucrusoare mesterite sau adunate sau colectionate sau adaptate. mi-a placut raftuletul ala cu multe sertarase, mai pozeaza-l o data in detaliu si spune-ne de unde-l ai.

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc frumos...

    Cristina am mai adaugat o poza...ultima poza...Cred ca la asta te referi..il am de la o doamna tare draga mie...are peste 50 de ani cutiuta..dansa tine ate si ace in ea...Doar am admirat-o si a mea a fost..ca si dar...Eu nu as fi fost atat de alturista incat sa renunt la ea :))) ..


    Alina in cazul tau,ca ai si copilasi, cu atat mai mult este nevoie de multe ori sa inchizi usa..Mai ales daca lucrezi la un proiect mai mult de 1-2 zile...doar nu o sa strangi ca sa insiri iar nu?

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte frumos! Si eu visez la un atelier numai al meu, dar intai trebuie sa le iau pe rand! Dupa un loc numai al meu, sa vina si un coltisor de creatii doar al meu! Pana atunci, o sa il admir pe acesta! Tare dragut si bine organizat si cu de toate! Super dragalas!

    RăspundețiȘtergere
  10. Amalia adevarul este ca fiecare avem nevoie de cate un coltisor propriu...fie ca citim si il umplem cu volume,fie ca avem diverse hobby-uri....un loc de relaxare merita fiecare.Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Felicitari, Ghemuletule!
    Pentru mine e OK sa pot desfasura arsenalul in bucatarie. Mai grav este cand trebuie sa strang tot, sa pun in cutii, sa le ascund...

    RăspundețiȘtergere
  12. Chiar e un adevarat atelier ce ai tu acolo! Foarte organizata esti!
    Eu cos intr-un coltisor pe un fotoliu si am o cutie de pantofi in care tin plicurile (de CD) cu atele si ghergheful! Nimic deosebit!
    Mult spor in tot ce faci! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Melly,pozele arata ce vreau eu sa arate...Ma refer la ordine si organizare....de cele mai multe ori nu este asa din pacate :))

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce-as face eu un decoupage pe ultima cutiuta...cea cu raftulete. :D

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce te-as mai lasa Catrinel draga mea :P .

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.