luni, 1 aprilie 2013

GIVEAWAY-UL LUI PRIER

           Iata-ne asadar la un nou giveaway,al 4-lea deja.Pentru mine este o mare bucurie ca pot impartasii cu voi o parte din pasiunea mea si imi pare rau ca nu am timp destul incat sa ofer 2 sau 3 premii la aceste giveaway-uri.
                    Nu le organizez pentru un trafic de persoane  mai mare pe blog....nici nu am pus vre-o cerinta pentru aceste premii...doar simpla incriere este de ajuns :) .Asta ca sa nu fie vre-o nelamurire.Pur si simplu nu pastrez nimic din ceea ce fac.Pe cuvant!:)
                     Asadar,premiul pentru aceasta luna consta intr-o pernuta brodata cu un mesaj pentru toata lumea,alaturi de o pernuta biscornu,a carei margine este cusuta cu margelute de nisip albe:
               
               

                           
                                         Modelul/diagrama este a doamnei Lynn B.


        Sper sa va placa premiul si sa va insusiti mesajul brodat...


        Regula este simpla:va inscrieti mai jos,apasand butonul add your link  si asteptati sfarsitul lunii sa vedeti daca ati castigat :)
Multa bafta tuturor!

14 comentarii:

  1. Iuhuuu giveaway! Si-s prima! :D
    Zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am inscris si eu, ca nu prea cos ,desi stiu.Pup organizator!

    RăspundețiȘtergere
  3. OOO !!! Pernuta e foarte superba !!!
    As vrea-o ....
    Succes tuturor !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo, Ghemuletule! Nu stiu cum reusesti, dar tot ce faci este deosebit. Sa se bucure castigatorul de ele!

    RăspundețiȘtergere
  5. Uau ce frumoase sunt! Ca toate lucrurile pe care le vad la tine, de altfel! Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  6. Suuperba perinutza, mesajul e cam expirat dar cand faci una cu mesajul "Evil inside" ma inscriu de doua ori si daca mai faci una cu "Make love not children" pe aia o fur inainte de tragerea la sorti sa fiu sigur ca nu raman fara ea ! :D :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu puteam lipsi de la acest joculet frumos:D
    pupici

    ps: nu-mi spune de timp:(

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu pot lipsi! Vreau sa-mi completez colectia de frumuseti de la tine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ca tot vorbeam de timp...Abia acum va pot raspunde la mesaje si va multumesc frumos pentru cuvintele frumoase si pentru ca v-ati inscris.




    RăspundețiȘtergere
  10. Absolut superb draga mea! Ești un talent! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Floricica draga iti multumesc frumos si iti urez multa bafta la tragerea la sorti.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumos ceea ce tu oferi!
    Si cand te gandesti ca pe 1 eu am sarbatorit........ :)))
    te pup! saptamana faina!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc Minnie..eu iti raspund tarziu la mesaj asa ca iti doresc un weekend minunat :P

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.