joi, 11 aprilie 2013

IN AMINTIREA PRIMAVERII

   Exact!In amintirea primaverii am brodat doua pernute cu flori..Se pare ca primavara ne-a cam sarit anul acesta si am zis sa o aduc eu pe blog :D .
           Sunt flori inflorite prin gradini si pomii parca sunt ninsi de atatea flori insa...lipseste soarele acela care dupa o zi de stat afara iti usuca buzele dar te intareste si te incalzeste dupa o iarna in care vezi numai...alb .
           La pernuta brodata cu lalele am facut si o danteluta tatting ca sa  nu uit cum arata navetele si cum se fac nodurile...nope...nu am uitat..este ca mersul pe bicicleta si ca...parca mai era ceva :))...Cred ca stiti si voi ce :P









La voi cum este primavara?

10 comentarii:

  1. eu mai sper ca va veni.
    frumoase pernutele tale.
    stii ce vreau sa te intreb? ata aia cu sclipici ce fel de ata e?

    RăspundețiȘtergere
  2. Vai ce frumoase sunt! Ce tare îmi plac! Bravo! Nu contenesc să-ți admir creațiile!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte, foarte frumoase perinutzele ! :)
    La mine ploua de vre-o luna aproape zilnic, este frig si intunecos !...
    Am vazut alaltaieri pe drum spre Deva un corcodus inflorit... si cam atat :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Se pare ca si la voi este saraca primavara...eu tot am senzatia ca anul acesta,dupa iarna vine direct vara.. :(


    Cristina cred ca este un fel de fir efect de la dmc...AM primit-o sincera sa fiu dar nu se poate coase mult cu ea..doar asa..cateva puncte..este tare greu de lucrat cu ea...

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumeeeesc...Ia ghici?una din ele este spre tine :P Astazi a plecat :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Am primit pernuta http://www.clubulmagic.ro/2013/06/pernuta-brodata-by-ghemulet-incalcit.html. Scuze ca scriu asa tarziu, cu greu ma urnesc ;)). Te pup. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.