miercuri, 17 aprilie 2013

TUTORIALE

            De ceva vreme tin sa va spun si sa postez aceste tutoriale si nu am mai apucat.Ele au fost publicate in revista Atelierul prin intermediul lui Rux -Copilarim .Tutorialele au fost facute si publicate de mult insa am uitat total sa va spun de ele.
            Este vorba de reciclarea unei sticlute de esenta pentru prajituri si transformarea acesteia intr-un breloc sporul casei...



             Motivul pentru care nu ma pricep foarte bine sa fac astfel de tutoriale este ca nu cred ca sunt suficient de stapana pe "chestia" rspectiva incat sa dau indicatii sau explicatii si la altii....sau ,de cele mai multe ori,nu stiu sa explic pur si simplu...Mi-ar fi mai usor sa arat spre exemplu :D .
            Am facut chiar si un tutorial legat de tatting..."Cum sa realizati o pereche de cercei":



          Ambele tutoriale le puteti gasi AICI

          Pentru mine au fost o provovcare si ii multumesc lui Rux pentru ea.
          O zi buna va doresc...si un "rest" de saptamana minunat...


10 comentarii:

  1. Draga mea, sa stii ca tutorialele tale au fost si sunt tare apreciate:D. Cine stie poate mai colaboram si mai faci unul poate chiar anul acesta;). Mie imi place tare mult cum ti-au iesit:D.

    Te imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc frumos Ruxi...ma bucur ca au fost ok si data viitoare poate fac ceva legat de broderie...sau care sa implice broderia...Te imbratisez si eu.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac foarte mult cerceii facuti de tine. Sunt unici. Abia astept sa port fluturasii lila.

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi plac tutoriale tale, am facut sporul casei dintr-o sticluta a unui gel antibacterian de maini. M-a inspirat tutorialul tau. O seara placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur mult de tot ca iti plac si cercelusii sa ii porti cu mare mare drag...

    RăspundețiȘtergere
  6. DaNuTzA ai un link s ail vedem? :D ..chear as vrea sa il vad...mai ales ca sticluta de gel anitibacterian este un pic altfel..Multumesc frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. Oh, ce frumosi sunt cercelusii rosiiiii.
    Tutorialele explicite. dupa cum vad eu, asa, ca o nestiutoare.

    De unde luam petale de-alea verzi/galbene?

    RăspundețiȘtergere
  8. Sakura cred ca te referi la navete sau suveici...Poti lua de aici:

    http://www.merceria.ro/cumpara/naveta-tatting-milward-780817

    Sau din Kaufland...sunt mai scumpe din kaufland..cred ca 25-26 de lei insa o iei o data :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu fac tutorial rapide cu fotografii, colaje. Nu-mi ajunge timpul sa mai explic si in cuvinte ;)). Dar te felicit pentru rabdarea de a face acest lucru!

    RăspundețiȘtergere
  10. Draga mea...daca nu era Ruxi nu cred ca le-as fi facut...Nu mai zic de explicat :))

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.