luni, 6 mai 2013

CASTIGARORUL GIVEAWAY-ULUI CU NR. 4

        In primul rand vreau sa va spun Hristos A Inviat si sa va  doresc sarbatori fericite si frumoase alaturi de cei dragi.
         Imi cer scuze ca nu m-am  putut tine de cuvant asa ca postez abia acum extragerea castigatorului.Va anunt si ca luna aceasta (datorita unor probleme) nu va exista niciun giveaway insa luna viitoare va venii cu 2 :D .
       Va reamintesc premiul oferit la acest giveaway:


    Iar castigatorul este:


      Numarul 6-Corina

      Felicitari draga mea!!!In cel mai scur timp te rog sa imi trimiti adresa ta pe mail(il gasesti la contact) pentru a-ti putea trimite premiul.Felicitari inca o data.

4 comentarii:

  1. Adevarat a inviat!
    Multumesc mult de dar.
    Mi-au placut tare mult cand le-am vazut si ma bucur din suflet ca vor veni la mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitări Corina! :) Of Ghemulețule, cum reușești să-ți faci fundaluri și aspect la blog așa frumoase? Tare aș vrea și eu o așa schimbare, dar din păcate nu mă pricep să-mi pun ideile în practică :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari Corinei! E norocoasa! Si de la mine a castigat un goblen in februarie!
    Imi place blogul tau! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Floricica draga,eu am cautat pe net template-uri scrap sau craft...apoi am ales ce imi placea...insa la acesta pe care il am in prezent partea de sus este separat pusa pentru ca mi-a placut mai tare..apoi alegi ce culori iti plac pentru fundal,scris etc...Incerci si combini pana iti place ce vezi.


    Melly ma bucur de vizita ta si de compliment.

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.