duminică, 19 mai 2013

CE MAI FAC.....

        Sau ce am mai facut eu zilele acestea.Pe langa faptul ca am fost foooarte ocupata si,desi am cautat timp de vanzare nu am gasit pe nicaieri(pacat....ar fi un produs foarte cautat care ar aduce muuulti bani inventatorului :))  ),am mai lucrat cate ceva in atelierul meu:
        Un pic de tatting:




   
            Si un pic de broderie pentru un schimb:




         Pozele sunt total nereusite si ne artistice si ne.. si ne... insa cine sa mai aiba timp de aranjat un mic decor pentru foto ;)
         Am in lucru si premiile pentru cele doua giveaway-uri de luna viitoare(cel intarziat din mai si cel din iunie)...Ca indiciu va zic atat:unul este tatting,unul este brodat insa ambele vor fi insotite si de cate o mica,mica surpriza pentru destinatarele lor.

         Voi cum va organizati astfel incat sa va ramana timp si de hobby?

13 comentarii:

  1. Ohhhh ai schimbat hainutele blogusorului:D!!
    De timp nu stiu sa iti dau reteta ca si eu am ajuns sa fur... cate putin cum prind o mica fereastra.
    Am zis ca duminica nu lucrez deci sigur o sa am timp de net sa imi programez articole si aia aia aia.. SIGUR!

    De lucrat nu am lucrat, dar stii cum e .. vase, vase, vase.. hahah.. M-au sabotat.
    Imi place tare mult ce ai lucrat:D. Chiar ma gandeam azi la tine si giveaway-ul lunar, uitandu-ma pe calendarul din bucatarie (e religios) pe care sunt scrise si denumirile populare la lunile anului:D.

    Ohh tocmai am realizat ceva asa ca fug sa iti dau un mail pana nu uit:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce lucruri minunate!
    În ultima vreme nici eu nu am reușit să-mi organizez timpul..Am atâtea lucruri de făcut, le încep pe toate, dar nu reușesc mereu să le finalizez....

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc mult
    Ruxi a fost mai degraba ceva involuntar la schimbarea hainutelor :))

    Simona eu ma simt vinovata daca incep ceva si nu termin...Parca nu am pot apuca de altceva :))

    RăspundețiȘtergere
  4. E o placer pentru mine să-ţi vizitez blogul. O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase si dragalase lucrusoare ai mai facut !!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc frumos fetelor dragi.va astept oricand :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Care organizare? Dezorganizare totala. Dar ce ma bucur cand reusesc sa pun mana pe o bucatica de hartie....:D sau cand ochii mei reusesc sa stea deschisi noaptea...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai o nominalizare pe blogul meu din partea mea pentru The versatile blog award si doar o singura rugaminte: sa raspunzi numai daca ai timp si-ti face placere!
    Cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce frumuseti faci tu aici! Vreau si eu...dar nu ma pricep :(

    RăspundețiȘtergere
  10. Paula asa-i ca noaptea vin mai multe idei decat in timpul zilei?Si mie imi place sa lucrez noaptea :)

    Melly,multumesc mult...am s aintru acum sa ma uit.Multumesc ca te-ai gandit la mine


    Floricica draga,cu putina ata si etamina sau panza de brodat...nici nu stii ce poate iesii din mainile tale.O pernuta de ace,sau o decoratie...este usor sa cosi...Incearca!Te imbratisez!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. timp. TIMP??? dupa ora 21, cand adoarme fiica mea, ca altfel nu reusesc sa scot masina de cusut (eu lucrez pe singura masa - deci unde si mancam, scriem. etc).

    Weekendul asta a fost mai lung, ca mi-am luat o zi libera, asa ca am gasit jumatate de zi.
    Duminica nu lucrez pt ca asa am pasarele pe cap, dar si asa imi ramane acolo de gatit pe toata sapt. urmatoare, iesim si la piscina etc.

    RăspundețiȘtergere
  12. waw..inseamna ca eu nu trebuie sa ma mai plang pentru ca eu nu am inca copii...deci sa inteleg ca o sa fie mai "rau" :))))

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc frumos pentru comment.